شنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۹۶

#ایران#  مرگ سومین کارگر مصدوم انفجار کارخانه فولاد بویراحمد

مرگ سومین کارگر مصدوم انفجار کارخانه فولاد بویراحمد
شنبه, 06 خرداد 1396 


كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 6خرداد ۹۶: بر اساس اخبار رسانه های حکومتی، امروز شنبه ۶خرداد ۹۶، سومین کارگر مصدوم در اثر حادثه هولناک انفجار کارخانه فولاد بویر احمد به نام قاسم خوش چمن به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
حوالی ظهر امروز شنبه ۶خرداد ۹۶، قاسم خوش چمن سومین کارگر مصدوم که از زمان حادثه انفجار کارخانه فولاد بویراحمد در بیمارستان امیرالمومنین شهر شیراز بستری بود، براثر شدت جراحات وارده درگذشت.
با مرگ این کارگر کارخانه فولاد بویراحمد، شمار کشته شدگان این حادثه به ۳نفر رسید، «زریر حاج بارانی »، «یوسف اکرمی» ۲کارگر مصدوم شده فولاد بویراحمد بودند که هفته گذشته براثر شدت جراحات جسمی جان خود را از دست داده بودند.
در خبری که قبلا منتشر کرده بودیم ذکر شده بود ساعت ۲ و ۲۵دقیقه بامداد روز دوشنبه ۱خرداد ۹۶، کوره ذوب آهن کارخانه فولاد بویراحمد دچار حادثه شد و ۹تن از کارگران این کارخانه مصدوم شدند که حال ۳تن از آنان وخیم گزارش شده و دچار سوختگی ۱۰۰درصد شده بودند.
لازم به توضیح است که از این ۳کارگر زحمتکش و مصدوم ۲تن هفته گذشته جان باخته بودند و سومین کارگر نیز به علت شدت جراحات وارده امروز شنبه ۶خرداد در بیمارستان امیرالمومنین شهر شیراز جان خود را از دست داد.
لازم به توضیح است که تنها کارخانه فولاد کهکیلویه و بویراحمد با تولید سالانه 200هزار تن شمس فولاد به کار مشغول است و همچنین گفتنی است که شهرستان بویراحمد با جمعیتی حدود 230هزار نفر از شهرستان‌های هشتگانه کهگیلویه وبویراحمد است.


https://telegram.me/CanoonJb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر