چهارشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۵

#ایران# فحاشی و تهدید زندانی سیاسی علی شریعتی به ضرب و شتم

فحاشی و تهدید علی شریعتی به ضرب و شتم

 22.2.2017
 

 روز سه شنبه ۳ اسفندماه ۱۳۹۵  زندانی سیاسی علی شریعتی در بند ۸ زندان اوین، پس از چند روز تحمل فحاشی زندانیان عادی، به ضرب و شتم و درگیری فیزیکی تهدید شده است.

به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ شایسته سادات شهیدی، مادر علی شریعتی، ضمن اشاره به فحاشی زندانیان عادی به فرزندش ابراز داشته است که زندانیان عادی او را به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم تهدید کرده اند.

به گفته مادر این زندانی، علی شریعتی در کنار زندانیان سیاسی و عادی نگهداری می شود و زندانیان عادی چند روز است که با توهین و انواع فحاشی ها سعی در تحریک این زندانی جهت ایجاد درگیری داشته اما وی تمامی توهین ها را نادیده گرفته و تن به ایجاد تنش و درگیری نداده است و همین امر موجب شده که این زندانیان وی را تهدید به ضرب و شتم و درگیری فیزیکی کنند.

شایسته سادات شهیدی، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت فرزند خود، ابراز داشته است که مسئولان زندان در خصوص اینگونه رفتار زندانیان عادی، حق را به آنها داده و هیچ حمایتی از فرزند من و سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی نمی کنند؛ آیا زندان در زندان هم وجود دارد؟!

 لازم به یادآوری است که آخرین بازداشت علی شریعتی در تاریخ ۱۰آبان ماه سال جاری و بدون اطلاع قبلی، زمانی که وی برای انجام کارهای اداری شخصی به شهرداری رفته بود صورت گرفته است و این زندانی در خصوص پرونده خود که به اتهام “اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی” به پنج سال تحمل زندان محکوم شده بود به بند هشت زندان اوین منتقل شد، این درحالی است که اعاده دادرسی آقای شریعتی در شعبه ۳۳ دادگاه انقلاب قم در شهریور ماه سال جاری رد شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر