پنجشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۹۵

#ایران#جمع آوری خاطرات و دست نوشته های حسین غلامی‌آذر به دستور دادسرای ویژه روحانیت

جمع آوری خاطرات و دست نوشته های حسین غلامی‌آذر به دستور دادسرای ویژه روحانیت

 23.2.2017



 روز چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۵ گزارشات رسیده از زندان مرکزی قم حاکی از آن است که مسئولان اندرزگاه ۱ این زندان، به دستور دادسرای ویژه روحانیت اقدام به جمع آوری کلیه دست نوشته و خاطرات سه ساله حسین غلامی آذر کردند.

به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ بعد از تبعید حسین غلامی آذر به بند۵ زندان مرکزی قم، که در آن بند، اشرار و زندانیان با جرائم خطرناک نگهداری می شوند؛ تنها به علت  افشاگری های این روحانی معترض از وضعیت زندان مرکزی قم و درگیری با یکی از روحانیون به نام محمد دولتی، مسئولان اندرزگاه ۱ به دستور دادسرای ویژه روحانیت کلیه دست نوشته و خاطرات سه ساله وی را جمع آوری، توقیف و ضبط کرده اند.

گفته می شود اعدام های متعدد و دور از انسانیت که هیچ یک از قوانین حقوق بشری را شامل نمی گردد از جمله اعدام بر روی ویلچر، اعدام با گردن و تن زخمی که باعث جدا شدن گردن چهار تن از زندانیان گشته و اعدام هایی که حتی مورد توجه و باعث اعتراض نماینده دادستان هم شده است و همچنین ترس از انتشار اینگونه مطالب و بازتاب آن در میان افکار عمومی، و در کنار همه این موارد، نگاشتن نامه حسین غلامی آذر به یکی از حکام منطقه (که در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد) و ضبط نامه مذکور از جمله دلایل بازرسی عنوان شده است.

اخیرا نیز منزل مسکونی خانواده این روحانی معترض آوار گشته و خانواده وی نیز آواره و سرگردان شده اند این درحالی است که هیچ ارگانی در خصوص این وضعیت کوچکترین خدمت یا کمکی صورت نداده است.

به گفته برخی زندانیان، از یک سو این روحانی معترض در سخت ترین شرایط در زندان مرکزی قم که به گوانتاناموی ایران معروف است تحت فشار قرار دارد و از سوی دیگر خانواده وی دچار مشکلات عدیده ای شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر