یکشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۲

  05 خرداد 1392
تهران: بی اعتنائی مردم به تراکت های حکومتی
پخش تراکت های تبلیغاتی اعتلاف 2 بعلاوه یک در حاشیه نمایش جمعه این هفته تهران با سردی و عدم استقبال مردم ربرو شد. به گزارش رسیده، ” تعداد زیادی از مردم بعد از دريافت اجباري این برگه های تبلیغی، بدون مطالعه آنها را به سطل های زباله دانی میرختند “.
جمعه 3 خرداد

تهران: برخورد گشت سرکوبگر ارشاد با جوانان
روز شنبه 4 خرداد گشت سرکوبگر ارشاد در مقابل فرهنگسرای تهران به بهانه آخوند ساخته بد حجابی، زنان ازاده را مورد آزار، توهین و بی احترامی قرار میداند. این عمل که باعث ناراحتی بسیاری از رهگذران شده بود، اعتراض جوانان را بهمراه داشت.

مازندران: اعتراض کارکنان شرکت گاز
بدستور پاسدار احمدی نژاد از روزشنبه 4 خرداد تمامی کارکنان در شرکت گاز مازندارن باید تغییر وضعیت بدهند. با توجه با اینکه بسیاری از این کارکنان دارای مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس می باشند، اما رژیم از رسیدگی به وضعیت آنان همچنان طفره میرود. کارکنان شرکت گاز تصمیم دارند تا در مقابل استانداری ساری دست به اعتراض بزنند.
گرگا ن: فروش تلفن های مردم
روز4 خرداد جمعي از مردم این شهر در اعتراض به شرکت ايرانسل، در مقابل دادگاه عمومي گرگان دست به تجمع زدند. اعتراض کنندگان می گفتند، شرکت ايرانسل تلفن هاي اعتباري خود را به مردم ميفروشد و پولش را ميگيرد و در صورتيکه خريدار به مدت 3 ماه از آ« استفاده نکند ، آنرا را مصادره کرده و دوباره به نام شرکت ایرانسی بفروش میرساند.! مگر ميشود فروشنده کالا دوباره خريدار یک کالای فروخته شده شود؟ مگر پول این شماره ها را قبلا آنرا دريافت نکرده اند ؟
تبریز: تجمع اعتراضي دانشجويان دانشگاه تبريز
دانشجويان دانشگاه تبريز روز شنبه 4 خرداددر اعتراض به روند نمايش انتخابات رژيم دست به اعتراض زدند. اين گزارش حاكي است كه عليرغم سركوب اعمال شده ، فضاي دانشگاه ملتهب ميباشد
شنبه 4 خرداد
  
اعتراض تعداد زيادي قربانیان جنگ ضد میهنی در مقابل اداره بنياد جانبازان
صبح امروز، یکشنبه 5 خرداد جمع زيادي از قربانیان جنگ ضد میهنی در مقابل اداره بنياد جانبازان تجمع کردند. آنها به رسيدگي نکردن به مشکلاتشان اعتراض داشتند. يکي ازاين قربانیان 35 درصد در اعتراضهايش گفت: اينجانب از جانبازان 35 درصدجنگ هستم كه با 24 سال خدمت در شركت مادر تخصصي جهاد كشاورزي وداراي دو فرزند دانشجو می باشم. طبق آخرين استعلام ايثارگران جهاد كشاورزي از مسكن و شهرسازي هيچگونه وام و يا زميني از دولت نگرفته‌ام. در حال حاضر مستاجرم. اخيراً با توجه به اعطاي تسهيلات مسكن ايثارگري وزارت جهادكشاورزي اين اداره نسبت به درخواست بنده هيچ مساعدتي نميكند. لطفاً مسئولان به اين وضع رسيدگي كنند.
یکشنبه 5 خرداد
تهران: اعتراض کارکنان شهرداری تهران
امروز، یکشنبه 5 خرداد جمعي از کارکنان شركت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در مقابل شهرداري و دفتر شهردار دست به تجمع اعتراضی زدند. معترضین از کارکنان خواستار رسیدگی به وضعیت خود و پاسخ گوئی به اعتراضات قبلی خود از سوی مسئولین حکومتی بودند.

تهران: فضای امنیتی در پارک لاله
روز جمعه 3 خرداد حوالي ساعت 12.30 ظهر، اطراف  پارک لاله مملو از موتورسوارهای سياه پوش حکومتی بود که مردم به آنها ” ادم آهنی های رژیم “ میگویند. همچنين  نیروهای سرکوبگر رژیم در وانت بارها در  بلوار کشاورز مستقر شده بودند.
در عين حال چندتن از جوانان هم كه تعدادشون به 15 تا 20 نفر ميرسيد، درحالیکه قصد شعار نویسی داشتند، بدلیل نزدیک شدن نیروهای سرکوبگر، پراکنده شدند.

شیراز: بازار فرش شيراز در ركود و كسادي
بازار شيراز از آغاز سال 92 در يك ركود و كسادي بي سابقه ئی بسر مي برد
از فروردين سال 92 قيمت كالاها در بازار 20 درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته است و توان خريد مردم در شيراز مانند ديگر شهرهاي كشور بشدت پايين آمده است
يك توليدكننده و فروشنده فرش ماشيني در بازارشيراز در اين خصوص گفت: بازار فرش دستباف و فرش ماشيني در شيراز شديدا كساد است. مردم توان خريد ندارند. اگرهم كسي فرش بخواهد بخرد از اجبار و نياز است كه تازه فرش ماشيني را با اقساط بلند مدت مي خرند
وي افزود: وضعيت بقيه صنف ها هم بهتر از صنف فرش نيست. علاوه برافزايش قيمت كالاها ؛ انتخابات در ماه خرداد نيز تاثير بسزايي بر روي خريد و فروش و معاملات در بازار داشته است. طوري شده كه خريدار و بنكدار و تاجر همه دست نگه داشته اند و منتظرند ببينند انتخابات چه ميشود؟
یکشنبه 5 خرداد

شيراز: كسبه و بازاريان شيراز از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده حمايت نمي كنند.
بدنبال حذف رفسنجاني از كانديداتوري رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان؛ قشر بازاري در شيراز از انتخابات سرخورده شده و تجار و توليد كنندگان از نفرات تاييد صلاحيت شده حمايت نميكنند.
يك تاجر فرش در بازار شيراز در اين خصوص گفت: نفراتي كه تاييد صلاحيت شده اند هيچكدام صلاحيت اين مقام را ندارد. بازار اميد به رفسنجاني داشت كه با آمدنش گشايشي حاصل شود همجنان كه فقط يك روز كه براي نام نويسي آمد دلار و طلا ناگهان افت كرد.

شيراز: افزايش بازهم بيشتر قيمت كالاها بعد از انتخابات خرداد
تجار بازار شيراز ازافزايش قيمتها بعد از انتخابات خرداد ماه بشدت نگران و ناراضي هستند.
طرح حكومت اينست كه تا برای خرید مشورعیت، مردم را براي انتخابات پاي صندوق هاي بکشاند. بر اساس این طرح ، قرار است تا رژیم  بلافاصله بعد از انتخابات قيمت اقلام و كالاها راافزايش بدهد. بعنوان مثال قيمت مواد لبني از اولين ماه تابستان امسال و با شروع ماه رمضان 70 درصد افزايش خواهد يافت. بنزين نيز به 1000 تومان در هر ليتر خواهد رسيد
یکشنبه 5 خرداد
   
شيراز: 80 درصد كارخانجات و توليدي هاي شهرك صنعتي شيراز تعطيل هستند
درماه ارديبهشت بيش از 80 درصد از واحدهاي توليدي در شهرك صنعتي شيراز تعطيل و تنها 10 درصد با ظرفيت هاي پايين كار ميكنند.
يك توليد كننده فرش ماشيني در شيراز در اين خصوص گفت: واحد هاي توليدي در شيراز بدون حمايت و دلسوزي از طرف دولت درحال نابودي هستندو كارتوليد اساسا روبه مرگ است. دولت هيچ رغبيتي در اين ساليان به حمايت و كمك به توليد كننده خصوصي نداشته و بخش خصوصي از بين رفته است.
یکشنبه 5 خرداد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر