سه‌شنبه، خرداد ۰۷، ۱۳۹۲

  07 خرداد 1392
 
خبرهاي رسيده از هموطنان از شهرهاي مختلف ميهنمان
يزد: روز 5 خرداد قاليباف در مسجد جامع يزد حاضر شد و تعداد زيادي به صورت نمايشي با گل به پيشواز او آمدند. قاليباف در مسجد شروع به سخنراني كرد اما در وسط سخنراني يكي از همان افراد كه به عنوان هواداران او به داخل مسجد آمده بود بلند شد و او را هو كرد و گفت همه كساني كه گل در دست دارند كساني هستند كه دم در مسجد به آنها گل داده شده است. يکي از حاضران در مسجد در پايان به او اعلام کرد که به نمايندگي ازدانشجويان دانشگاه آزاد آمده و دانشجويان اعلام کرده اند در انتخابات راي نمي دهند و کانديداها خود را خسته نکنند!

دماوند: روز 6خرداد در جلسه اي كه دانشگاه آزاد واحد دماوند برگزار شد بين جوانان طرفدار ولايتي و برخي طرفداران رفسنجاني درگيري رخ داد. اين جلسه با عنوان «هم انديشي براي انتخابات» تشكيل شده بود. طرفداران رفسنجاني با بي لياقت خواندن بقيه كانديداها بحث را شروع كردند كه منجر به درگيري شد. در ادامه طرفداران رفسنجاني را از سالن بيرون كردند.

اروميه: بحث در مورد عدم شركت در انتخابات بين مردم بسيار رايج است و مردم در نانوايي ها و ديگر مكانهاي عمومي با صراحت صحبت مي كنند. يكي از دست اندركاران گفت به نظر مي رسد تعداد شركت كنندگان در اين انتخابات 50درصد از شركت كنندگان انتخابات قبلي كمتر خواهد بود.

خرم آباد: جو بي اعتمادي به بهبود شرايط در صورت انتخابات بين مردم رايج است و مردم اميدي به بهبود وضعيت خودشان ندارند. يك شهروند خرم آبادي گفته است: بيكاري در شهر غوغا مي كند و تعداد بسياري از تحصيل كردگان شهر مجبور به مهاجرت شده اند، كليه كارخانه هاي شهر از قبيل كارخانه چرم و پوست، پارسيلون، ماشين سازي، و حتي مجتمع گوشت لرستان و تعداد زيادي از كارخانجات توليد كوچك در شهرك صنعتي تعطيل شده اند. بهمين دليل مردم شهر و استان هيچكدام به اين دولتمردان اعتمادي ندارند ودر انتخابات كه تعيين تكليف شده است شركت نميكنند

تهران: وضعيت روحي سعيد جليلي يكي از مباحث داغ در محافل دانشجويي و سياسي است. بسياري مي گويند كه وي به علت آسيب ديدگي جنگي تعادلش را در مواقعي كه عصباني مي شود از دست مي دهد و كنترل خود را از دست مي دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر