سه‌شنبه، خرداد ۰۷، ۱۳۹۲

نخستين اظهارات خامنه اي بعد از حذف رفسنجاني
و رسوايي داخلي و بين المللي انتخابات آخوندي:
دشمن در تلاش است تا مردم را مأيوس کند و متأسفانه
 برخي حنجره ها و زبان ها و قلمهاي بي تقوا در داخل
حرف آنها را تکرار مي کنند
ولي فقيه درمانده ارتجاع در بحبوحه بحران دروني و رسوايي جهاني انتخابات آخوندي بعد ازحذف رفسنجاني، به صحنه آمد و گفت: « جبهه معاندان، ۳۴ سال است که به هنگام برگزاري هر انتخابات، جنجال آفريني مي کنند ..مبادا در تبليغات، به برخي افراد معاند در خارج و يا حتي در داخل، چراغ سبز نشان دهيم زيرا دشمن در تلاش است تا مردم را مأيوس و نااميد کند و متأسفانه برخي حنجره ها و زبان ها و قلم هاي بي تقوا هم در داخل حرف آنها را تکرار مي کنند».
وي در واكنش به فشارهاي شديد درون حاكميت، براي برگردان رفسنجاني با حكم حكومتي، گفت: «در کشور، ساز و کار قانوني وجود دارد و بر اساس آن عمل خواهد شد».
خامنه اي در واكنش نسبت به مسأله دارشدن باند خودش از مهندسي فضاحت بار انتخابات و بالا كشيدن يك كانديداي خاص، مدعي شد: «ما نمي دانيم که چه کسي رئيس جمهور خواهد شد»، سپس اضافه كرد«مردم بايد کسي را ترجيح دهند که توانايي ايستادگي در مقابل جبهه معاندان و الگو کردن جمهوري اسلامي در چشم مستضعفان جهان را داشته باشد»!
خامنه اي لباس شخصيها و پاسداران سرسپرده اش را به بسيج رقم سازي فراخواند و افزود: «حضور مردم در پاي صندوقهاي رأي، كه اعلام حضور قدرتمندانه، در عرصه حرکت و تاخت به سوي آرمانهاست، قطعا زمينه ساز مصونيت و آبروي بين المللي خواهد شد. علت تبليغات گسترده براي دلسرد كردن مردم از حضور در پاي صندوقهاي اين است كه اگر مردم وارد ميدان شوند و حركت پرشكوه خود را نشان دهند، براي معاندان گران تمام خواهد شد».
«حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: مبادا در تبليغات به برخي افراد معاند در خارج و يا حتي در داخل، چراغ سبز نشان دهيم زيرا دشمن در تلاش است تا مردم را مايوس و نااميد كند و متأسفانه برخي حنجره‌ها و زبانها و قلمهاي بي‌تقوا هم در داخل حرف آنها را تكرار مي‌كنند»
«حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: براي انتخاب و گزينش عاليترين مقام اجرايي كشور كه بسيار حساس و مهم است، در كشور، ساز و كار قانوني وجود دارد و بر اساس آن عمل خواهد شد. بنابراين اختلاف نظرها نبايد موجب بروز كدورت شود».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر