دوشنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۹۲

  06 خرداد 1392

باهنر نايب رئيس مجلس آخوندي:
با ثبت کانديداتوري جليلي در آخرين ساعات، چند شبهه در کشور شکل گرفت:
جليلي منتخب نظام و مسئولان است
تاييد صلاحيت سعيد جليلي سئوال برانگيز است
رئيس جمهور آينده مثل هندوانه دربسته نباشد، كارآيي داشته باشد
باهنر نايب رئيس مجلس آخوندي که خود يکي از کانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري رژيم  بود و در نهايت از کانديداتوري منصرف شد، طرح و برنامه ولي فقيه ارتجاع براي رئيس جمهور كردن جليلي را بر ملاكرد و گفت: با کانديداتوري آقاي جليلي در آخرين ساعات ثبت نام چند شبهه در کشور شکل گرفت.  پس از اينکه او ثبت نام کرد بعضي ها عبارتي به ذهنشان رسيد که شايد جليلي منتخب نظام و مسئولان است.
متاسفانه صدا و سيما مذاکره کوتاه آقاي جليلي و خانم اشتون را در ترکيه به صورت سنگين پوشش داد که اين هم يکي از موضوعاتي بود که سوء تفاهماتي به وجود آورد.
نايب رئيس مجلس رژيم  افزود: اگر چه از سوي مجلس نامه ايي براي شوراي نگهبان فرستاديم و از عملکرد اين شورا در بررسي صلاحيتها قدرداني نموديم اما تاييد صلاحيت آقاي جليلي در کنارعدم احراز صلاحيت آقاي سعيدي کيا که 4 دوره وزير بوده و جزء نيروهاي ارزشي، مومن و انقلابي هم هست خيلي سئوال برانگيز بود.
نايب رئيس مجلس رژيم با تاکيد بر اينکه نبايد اين شائبه در اذهان برخي حاميان جليلي از جمله حزب اللهي ها شکل بگيرد که او کانديداي نظام است خاطر نشان کرد: اگر با اين تصور که آقاي جليلي انتخاب شود و بعد از آن داستان 8 ساله دوران رياست جمهوري احمدي نژاد به وجود بيايد، اين موضوع خسارتهايي را براي نظام خواهد داشت و اگر هم انتخاب نشود و اين شائبه در اذهان حزب اللهي ها وجود داشته باشد بازهم خسارتي براي کشور به همراه خواهد داشت.
باهنر در پايان خاطر نشان کرد: فردي بايد رئيس جمهور شود که توانمندي داشته و مجرب باشد و هندوانه دربسته نباشد و کارهايي که نظام به آن نياز دارد و رهبري بر آن تاکيد دارند را انجام دهند و حماسه سياسي را رقم بزنند.
خبرگزاري حكومتي مهر 4خرداد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر