چهارشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۲

فلاكت و فضاحت نظام در جنگ گرگها اعترافات كانديداهاي نمايش انتخابات

  08 خرداد 1392

تورم بالاي 58 درصد و سه و نيم ميليون بيكار! سرعت موشكها را بالا برديم اما در گوشت مرغ مانديم!
آخوند حسن روحاني درمورد اقتصاد در هم شكسته و انزواي جهاني رژيم گفت: در حالي كه در عربستان تورم زير 3 درصد است در ايران بالاي 30، بالاي 40 و در مواد غذايي بالاي 58 درصد است. در حال حاضر بيش از 41هزار واحد صنعتي نيمه تمام داريم،...با وجود بي ثباتي اقتصادي در كشور مردم نميتوانند مطمئن باشند كه چيزي تغيير نميكند، وضعيت طوري است كه در عرض يك ماه 40 بار 50 بار مقررات اقتصادي تغيير مي‌كند. امروز سه ميليون و پانصد هزار بيكار در كشور وجود دارد و هر سال از دانشگاه نيز 900هزار فارغ‌التحصيل خارج مي‌شوند و به خيل بيكاران مي پيوندند.
در حال حاضر تعداد دوستان ايران در صحنه بين‌المللي شايد از انگشتان يك دست تجاوز نكند و اين كشورها هم ”عموما فاقد اعتبار بين‌المللي هستند“.
تلويزيون شبكه دو (رژيم) 7ارديبهشت1392
پاسدار محسن رضايي دبير مصلحت نظام وسركرده قبلي سپاه پاسداران، تصريح كرد: هم فساد، هم رشوه و هم تبعيض بين استانهاي مختلف، تشديد شده و ارزش پول ملي نيز سقوط كرده است. موشكهاي ما از چند هزار كيلومتر عبور مي‌كند. اما در تامين گوشت مرغ مي‌مانيم، در زندگي مردم ما دچار مشكل ميشويم. ما بجاي خواب كردن مردم، بايد واقع بيني داشته باشيم. اين عدم توازن را كه بين امنيت و دفاع با زندگي و اقتصاد و معيشت مردم به‌وجود آمده، را بايد كم كنيم.
تلويزيون شبكه يك (رژيم) 4ارديبهشت1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر