ضرب و شتم یک دانشجوی افغان توسط رئیس دانشگاه / اعتراض و اعتصاب غذای سایر دانشجویان +تصاویر

0zkh 
فعالان در تبعید: زینب  خاوری دانشجوی رشته علوم اجتماعی دانشگاه کابل می گوید: برای بررسی غیبت درسی که داشتم به ریاست دانشکده علوم اجتماعی رفتم اما این موضوع  منجر به “تشنج” و درگیری فیزیکی شد
خانم  خاوری در گفتگوی با خبرگزاری های محلی گفت: رییس دانشکده با چوب دستی در حضورمدیر تدریس و یک استاد به او حمله کرده و به حدی مورد ضرب و شتم قرار گرفته که به روی زمین افتاده و یک دستش نیز شکسته است.
اما، غلام فاروق “عبدالله” رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کابل وقوع درگیری بر سر غیبت خانم خاوری را تایید کرد اما گفت که به او حمله نکرده است.
آقای عبدالله در گفتگو با رساه های افغان گفت: “به دلیل بی حرمتی یک محصل پسر با او ( محصل پسر) درگیر شده، اما هیچگاه به روی زینب دست بالا نکرده است.
عبدالله تایید کرد که زینب جهت بررسی غیبت درسی به دفتر کار او مراجعه کرده، اما به دلیل مداخله های بیجا و به گفته او بی حرمتی محصل پسر او با این پسر درگیر شده است.
در همین رابطه شماری از دانشجویان دانشگاه کابل در اعتراض به رفتار رئیس این دانشگاه و در حمایت از این دختر دانشجو از روز گذشته دست به اعتصاب غذا زدند
اعتصاب کنندگان می گویند که مدیریت ضعیف ریاست دانشکده علوم اجتماعی، ناملایمات و نارسایی ها را در این دانشکده افزایش داده است.
دانشجویان اعتصاب کننده، با خواندن قطعنامه ای تاکید کردند تازمانی که رییس دانشکده علوم اجتماعی و استاد فیصل امین از استادان این دانشگاه برکنار نشوند، اعتصاب غدایی شان ادامه پیدا خواهد کرد.
pnzi
smi