دوشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۲

4:34:08 AM 1392/10/9
شخصیتهاى سياسى
شخصيتهاى سياسى

محکوميت حمله موشکی و فراخوان به حفاظت از ليبرتی از سوی کميته های پارلمانی، حقوقدانان و شخصيتهای سياسی

- کميته بلژيکی پارلمانترها و شهرداران بلژيکی برای يک ايران دموکراتيک، به حفاظت بين المللی فراخوان داد و اعلام کرد: شورای امنيت سازمان ملل متحد و اتحاديه اروپا بايد عراق را وادار کنند حداقلهای ضروری برای حفاظت ليبرتی را به اجرا بگذارد. سناتور ديرک کلاس، سناتور نله لاينن، سناتور ژرارد دپره، سناتور کارل و نلووه، و پارلمانترهای بلژيکی ديويد کلارينوال، الس دمول، پيتر ون رومپوی، از سوی نمايندگان سنا و پارلمان و شهرداران بلژيکی اين بيانيه را امضا کردند.

- پروفسور آلن درشويتز معروفترين وکيل جهان در پرونده های جنايی، حمله جنايتکارانی که بار ديگر از جانب رژيم ايران به ليبرتی حمله کردند را محکوم کرد و خواستار اجرای تعهدات آمريکا برای امنيت ساکنان ليبرتی گرديد.

-کميته عربی اسلامی دفاع از ساکنان اشرف به رياست نخست وزير سيد احمد غزالی اعلام کرد: نوری المالکی بعد از بازگشت از تهران شروع به اجرای وعده خود به رژيم ولايت مبنی بر سرکوب مخالفان سنی و جنايت عليه اپوزيسيون ايران کرده است. کميته عربی اسلامی، دولت آمريکا و سازمان ملل متحد را به انجام وظيفه شان برای تأمين امنيت و سلامت ساکنان ليبرتی فرامی خواند.
سيد احمد غزالی نخست وزير اسبق الجزاير رئيس کميته عربی اسلامی دفاع از ساکنان اشرف 27دسامبر 2013

- انجمن حقوق بشری به قابيل دست نزنيد در ايتاليا و شماری ديگر از انجمنهای حقوق بشری در کشورهای اروپايی، با صدور بيانيه هايی چهارمين حمله موشکی جنايتکارانه به ليبرتی را محکوم کردند و خواستار حفاظت بين المللی برای ليبرتی شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر