دوشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۲

رییس جمهور انتصابی حکومت: مردم با حضور و اجتماع ‌شان در 9 دی پاسخ درخوری به بیگانگان دادند!

رییس جمهور انتصابی حکومت جمهوری اسلامی طی آخرین سخنرانی خود در جلسه هیات دولت با اشاره به تجمع حکومتی 9 دیماه سال 1388 گفت که مردم با حضور و اجتماع‌شان در 9 دی پاسخ درخوری به بیگانگان دادند.
روحانی با بیان اینکه حضور مردم در این روز برای «حمایت از انقلاب و رهبری بود»، افزود "مردم با هدف دفاع از اسلام، اهل بیت و انقلاب اسلامی به حرکت در آمدند، چون احساس کرده بودند به فرهنگ عاشورا اهانت شده و بیگانگان زمینه را برای مداخله مناسب یافته‌اند." اشاره ی روحانی به تجمع حدود بیست هزار نفر از حامیان حکومت در میدان انقلاب تهران است که در روز نهم دی ماه از سوی حکومت و بر علیه جنبش اعتراضی مردم ایران سامان داده شده بود. گفتنی است احمد علم الهدی طی سخنرانی خود در این روز ضمن حمله به معترضان و محارب خواندن هر آنکه در تظاهرات عاشورای 88 شرکت کرده بود، مردم را «یک مشت بزغاله و گوساله» خواند.
حسن روحانی با اشاره به نامگذاری 9 دی به عنوان «روز بصیرت» گفت که خوشبختانه با مدیریتی که رهبری انقلاب کردند، ملت ما بصیرت خود را با حضور حماسه‌ساز در انتخابات ۹۲ نیز نشان دادند. 
تحلیل گران معتقدند که با گذشت زمان حسن روحانی ناگزیر چهره ی واقعی خود را بیش از پیش آشکار می کند. روحانی به عنوان آلت دست علی خامنه ای برای آرایش چهره نظام در خارج و در عین حال پیشبرد سیاست سرکوب در داخل عمل می کند. تکرار حرفهایی مشابه گفته های احمد علم الهدی پس از گذشت چهار سال و اینبار از دهان رییس جمهور انتصابی نظام بار دیگر نشان می دهد که دستگاه ولایت فقیه در تمامیت آن یک دستگاه آدم کشی، جنایت و سرکوب است و با آمدن و رفتن مهره ها تغییری در ماهیت آن انجام نمی شود.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر