پنجشنبه، دی ۰۵، ۱۳۹۲

* هجمه به روزنامه قانون بعداز افشاگری علیه بابک زنجانی
* هشدار کیهان : خاتمی می خواهد با یکی از مراجع تقلید دیدار کند!











تنها چند روز بعد از گزارشهای افشاگرانه روزنامه «قانون» از مافیای حامی بابک زنجانی و زد و بندهای چند میلیارد دلاری این باند، هجمه به این روزنامه بالا گرفت؛ به طوری که در چند روز گذشته به بهانه انتشار مطلبی درباره شهادت زنان، توپخانه رسانه ای این جریان علیه قانون وارد عمل شد. تا جایی که دیروز دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از بررسی پرونده قانون در این هیات خبر داد.
به گزارش "آینده"، هر چند به نظر می رسد استقلال روزنامه قانون از جریانات سیاسی و همچنین جهت گیری های آن در حمایت از نظام و ارزشها در بزنگاه های مهم از دیدگان اعضای هیات نظارت مغفول نخواهد ماند، ولی این ماجرا زنگ خطر درباره رشد مافیای نامرئی متصل به جریانات اقتصادی را به صدا در آورد.
پرونده روزنامه قانون در حالی در روی میز هیات نظارت قرار گرفته است که این روزنامه در 2 گزارش، ابعاد تاسف باری از پرونده بابک زنجانی و مافیای حامی وی را برملا کرد که گفته می شود برای این جریان بسیار گران تمام شده است. از این رو به نظر می رسد اکنون عقبه بابک زنجانی درصدد انتقام از قانون برآمده است.

هشدار کیهان : خاتمی می خواهد با یکی از مراجع تقلید دیدار کند!

حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان «حرمت این حریم را نشانه رفته اند» در روزنامه کیهان بار دیگر به سید محمد خاتمی حمله کرد و مدعی شد رئیس جمهور سابق ایران در سالروز تظاهرات حکومتی و نمایشی نه دی قصد دارد با یکی از مراجع تقلید دیدار کند.
شریعتمدای در این مورد نوشت: یک سوی این خبر تقریباً قطعی است ولی سوی دیگر آن هنوز در هاله‌ای از ابهام است و احتمال تحقق آن بسیار بعید و ناممکن به نظر می‌رسد. خبر این که یکی از سران فتنه ۸۸ برای روز ۹ دی از برخی مراجع عظام تقلید درخواست ملاقات کرده است! و شماری از واسطه‌ها که بارها در نقش «وسواس خناس» ظاهر شده‌اند، این‌بار نیز با مأموریت انجام ملاقات یاد شده به تکاپو افتاده‌اند.


[تاريخ مطلب: پنجم دی ۱۳۹۲ برابر با بيست و ششم دسامبر ۲۰۱۳]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر