شنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۵

#ایران#iran# ایرج حاتمی در یازدهمین روز اعتصاب غذا

 


خبرگزاری بام– امروز ششم فرویدین ماه ۱۳۹۵ گزارشات رسیده از زندان رجایی شهر حاکی از وضعیت نامساعد زندانی سیاسی ایرج حاتمی است.
به گزارش بام ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی، ایراج حاتمی زندانی سیاسی که چندی پیش با تهدید مسئولین امنیتی زندان رجایی شهر به بند عمومی این زندان منتقل شده بود در یازدهمین روز اعتصاب غذا به سر می برد.

گفته می شود این زندانی پس از یازده روز اعتصاب غذا با نوشتن وصیت نامه خود ابراز کرده است که به هیچ عنوان تا رسیدن به هدف خود دست از اعتصاب غذا بر نخواهد داشت.
به گفته زندانیان این زندانی سیاسی به منظور انتقال ناگهانی و بی دلیل خود بدون توجه به اصل تفکیک جرائم به بندهای عمومی زندان دست به اعتصاب غذا زده است.
پیشتر مسئولین زندان با وعده اتاق اختصاصی در بند عمومی و دادن مرخصی به این زندانی قصد داشتند که وی از خواسته های خود دست بردارد و اعتصاب غذایش را بشکند.
در همین رابطه این زندانی اعلام کرده است که نه به سلول اختصاصی می خواهد و نه مرخصی و تنها خواسته اش بازگشت به بند زندانیان سیاسی عقیدتی است و به هیچ عنوان از خواسته های قانونی خود نخواهد گذشت.
زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر با ابراز نگرانی از وضعیت ایرج حاتمی، فرید آزموده و بهزاد ترحمی سه زندانی سیاسی منتقل شده به بندهای عادی زندان از تمامی نهاد و سازمان های حقوق بشری خواهان شکست سکوت در برابر بی قانونی های این چنینی در زندان شدند.
نوشین ارشادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر