جمعه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۲


اعتراض زنان حامله ترکیه به آخوندی که گفته بود زنان حامله باید خانه بمانند



داستان از این قرار بود که در یکی از برنامه های بعد از افطار تلویزیونی گفته بود که خانم های حامله با این شکل و شمایل در خانه بشینند. و حاملگی را «عیب» دانسته بود. و این اعتراض به این خاطر برپا شد و خانم های حامله روی شکم های خود نوشتند که «ما صاحب بدن خود هستیم».

  • داستان از این قرار بود که  در یکی از برنامه های بعد از افطار تلویزیونی آخوندی گفته بود که خانم های حامله با این شکل و شمایل در خانه بشینند. و حاملگی را «عیب» دانسته بود. و این اعتراض به این خاطر برپا شد و خانم های حامله روی شکم های خود نوشتند که «ما صاحب بدن خود هستیم».
    واقیعیت تلخ در جوامع اسلامی  این است که برجستگی در اسلام نه تنها حرام بلکه  غیر «اخلاقی» می باشد . دختران ایران وقتی به سن بلوغ می رسند و همین که   سینه هایشان  برجسته می شود ، از سوی  خانواده آموزش داده می شد که  یک جوری موقع راه رفتن و نشستن  قوز کنید  که سینه های تون پیدا نباشه واین خودش بعد ها ، موجب آسیب کتف های این دختران می شود . وقتی ازدواج هم  می کنند و  حامله می شوند ؛ انگار کار مجرمانه ای کرده باشند؛ بازهم مجبور هستند  که برجستگی شکم شان را  یک طوری بپوشانند  . به ویزه  در مجامع عمومی آن را زیر چادر می پوشاندند بگونه ای زنان حامله مجبور می شوند ، خانه نشین شوند  وقتی به غرب رسیدیم که انگار همه چیز برعکس کشورهای اسلامی  شده بود و برجستگی نه تنها عیب نیست ؛ بلکه جز افتخارات دختران و زنان محسوب می شد. بهر حال درود برزنان حامله ترکیه که از برجستگی شکم هایشان خجالت نکشید ند و موجبات  شرمنده گی آخوند ها  را فراهم نمودند  . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر