چهارشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۲

9:31:53 PM 1392/5/8
شورای ملی مقاومت ايران
سرکرده بسيج پاسداران از نقش رژيم آخوندی در تشکيل گروه های تروريستی در مصر خبر داد
شورای ملی مقاومت ایرانافشای اسناد مسئوليت رژيم ايران در انفجارهای عراق توسط رسانه های عراقي

پاسدار- سرتيپ محمدرضا نقدی، جانشين سرکرده سپاه پاسداران و فرمانده ارگان سرکوبگر «بسيج»، از نقش فاشيسم دينی حاکم بر ايران در به راه انداختن جريانهای تروريستی در مصر و طرحهای رژيم برای گسترش اين جريانها با سوء استفاده از شرايط کنونی مصر، پرده برداشت. وی دجالانه گفت: «گروه های مقاومت در مصر برای براندازی رژيم صهيونيستی تشکيل می شود. همان طور که از حمله به لبنان، نيروی حزب الله و از حمله به فلسطين نيروی حماس و جهاد تشکيل شد، امروز نيز از معرکه يی که در مصر به راه افتاده است، گروهها و نيروی مقاومتی ايجاد می شود که دودمان اسراييل را بر باد خواهد داد».
نقدی با سياست نعل وارونه گفت: «امروز بمب گذاری و کشتار در عراق، شهادت شيعيان در مصر، تحميل جنگ داخلی و نمايش اوج شقاوت و جنايت در سوريه با رهبری وهابيت، سلفيت تکفيری و بهائيت انجام می شود که منشاً همه اينها در حيفا و تل آويو است پس رژيم صهيونيستی به عنوان يک غده سرطانی بايد محو شود».
اين در حاليست که لشگر کشی پاسداران به سوريه و جنايت عليه بشريت در حق مردم بی دفاع اين کشور به ويژه کودکان و زنان نفرت و انزجار جهان اسلام را عليه آخوندهای حاکم برانگيخته است. آخوند مهدی طائب، از نزديکان خامنه ای در فوريه2013 گفته بود: «سوريه استان سی و پنجم ايران است و اگر آن را از دست بدهيم تهران را نمی توانيم نگهداريم».

سرکرده جنايتکار ارگان سرکوبگر بسيج در حالی برای مردم عراق اشک تمساح می ريزد که رسانه های عراقی در روز 7مرداد (28ژوييه) يک سند درونی حکومت مالکی را منتشر کردند و نوشتند: رژيم «ايران برای سازمان القاعده بسته های انفجاری چسبنده تأمين می کند تا در عراق استفاده نمايد». اين سند از وزارت کشور به تاريخ 19ژوئن 2013 صادر شده و تصريح می کند «مديريت عمليات وزارت کشور... به ما اطلاع داد... در ماه جاری (ژوئن) مقداری بسته های انفجاری چسبنده از ايران از طريق منطقه مرزی زرباطيه در استان واسط وارد عراق شده است... بسته های انفجاری مورد بحث توسط گروه تأمين تجهيزات وابسته به سازمان تروريستی القاعده تحويل گرفته شده و در همه استانها پخش شده است»... دولت مالکی با پنهان نگه داشتن اين اخبار و اسناد تلاش می کند که نقش رژيم ايران در اين جنايات را مخفی نگاه دارد.

مقاومت ايران تا کنون بارها نقش نيروی قدس را در عمليات تروريستی در عراق افشا کرده است. دبيرخانه شورا در روز 6ارديبهشت92 (26آوريل2013) فاش ساخت که نيروی تروريستی قدس گروه های عملياتی و دسته های تروريستی وابسته به خود را مأمور کرده است تا در مناطق و استانهای مختلف عراق مساجد و مراکز اهل تسنن و همچنين مراکز تحصن و تظاهرات ضدحکومتی در بغداد و استانهای ديگر را با خودروها و بسته های انفجاری يا خمپاره هدف قرار دهند. اين عمليات جنايتکارانه در هماهنگی و با کمک کامل نيروهای دولتی عراق صورت می گيرد.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
8مرداد1392 (30 ژوييه 2013)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر