یکشنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۹۲



9:35:29 PM 1392/5/5

علی مطهری، پاسدار احمدی مقدم، آخوند لاريجانی، رفسنجانی
تيغ کشی و تهديد به محاکمه از سوی قضاييه خامنه ای در جنگ گرگها بر سر کابينه آخوند روحانی
علی مطهری، پاسدار احمدی مقدم، آخوند لاریجانی، رفسنجانیجنگ گرگها بر سرکابينه آخوند روحانی
خامنه ای تهديد به محاکمه می کند و سردژخيم قضاييه را به صحنه می فرستد

با تشديد جنگ گرگها بر سر کابينه و دولت جديد آخوندی بعد از شکست مهندسی خامنه ای در نمايش انتخابات، خامنه ای سردژخيم قضاييه خود را هم وارد صحنه کرد. آخوند صادق لاريجانی نگرانی تماميت نظام از شکاف فزاينده در رأس حاکميت را برملا کرد و گفت: کسانی که راه امام را بر نمی تافتند و ولايت فقيه را نمی پذيرفتند دوباره سر برآورده اند.
وی با استفاده از همان کلماتی که در مقالات کيهان آخوندی توسط نماينده خامنه ای عليه باند رفسنجانی و اطرافيان روحانی به کار گرفته می شود گفت: «افعی جانشان گرما خورده و تکان می خورند و دوباره به جنبش افتاده اند ولی اشتباه می کنند».
کسانی که اهل فتنه 88 بودن، کسانی که يه دوره ای به نام اصلاحات به دنبال سکولاريزه شدن کشور بودن و سياست بودن، کسانی که اصلاً راه امام را هيچ برنمی تافتند گرچه مدعی بودند، مدعی انقلاب بودند ولی راه امام رو برنمی تافتند، ولايت فقيه را که آموزه اصلی نظام سياسی حضرت امام بود را نمی پذيرفتند، اين که قرآن و سنت تمام شئون زندگی ما رو اداره کنه نمی پذيرفتن حالا اينا دوباره سر برآوردن، گويی افعی جانشان گرما بهش خورده و تکان می خورن و دوباره به جنبش افتادن ولی اشتباه می کنن.

در همين حال، اسفنانی سخنگوی کميسيون قضايی مجلس ارتجاع به حرفهای آخوند لاريجانی اشاره کرد، و به آخوند روحانی هشدار داد استفاده از فتنه گران با شعار اعتدال همخوانی ندارد. اگر اهالی فتنه، هشدار آيت الله لاريجانی را جدی نگيرند و بخواهند از فضای به وجود آمده سوء استفاده کنند نبايد انتظار داشته باشند که دستگاه قضايی عکس العمل نشان ندهد. چنين افرادی نمی توانند وارد فضای سياسی کشور شوند. هشدارهايی که از سوی آيت الله لاريجانی مطرح شده است جايگاه حقوقی و قضايی دارد.


تأکيد مجدد رفسنجانی بر «اعتدال» و «وضعيت نامطلوب نظام»
از سوی ديگر رفسنجانی که مدتی است حملات خود را عليه سياستهای خامنه ای تشديد کرده، بار ديگر وضعيت نظام را نامطلوب توصيف کرد و با تأکيد بر بازگشت به عقلانيت گفت: نتيجه انتخابات 24خرداد، مشی عقلانيت را به ارمغان آورد که در سايه اين اميد، می توان در صورت عدم ايجاد موانع، کشور را به وضع مطلوب رساند.


جنگ گرگها و طرحهای سرکوب عمومی
سرکرده نيروی انتظامی رژيم: در جلسه ای که با روحانی داشتيم، گفتم احمدی نژاد هميشه با ما چالش داشتند
پاسدار احمدی مقدم: بايد به يک نظر واحد برسيم! مردم دست ما را خوانده اند و ماهواره را روی بالکن خانه پيچ می کند
سرکرده نيروی سرکوبگر انتظامی، پاسدار احمدی مقدم، از جدال در درون رژيم در زمينه ماهواره و قانون آخوند ساخته بدحجابی خبر داد و گفت: در جلسه ای که با روحانی داشتيم به ايشان گفتم که احمدی نژاد در موضوع ماهواره و حجاب هميشه با ما چالش داشتند. ما به دنبال چالش نيستيم اما فکر می کنم بهتر است نظام در اين موارد تصميم بگيرد، اين خوب نيست که دو سه حرف از نظام بيرون بيايد. بايد واقعيات جامعه را در نظر بگيريم و در نهايت به يک نظر واحد برسيم. بايد شرايط امروز دنيا را ببينم. ارتباطات، جهانی شدن، ماهواره ها، اينترنت، وسعت رسانه ها و... مسائلی است که بايد مد نظر باشد. شرايط بسيار پيچيده است اينها (مردم) هم دست ما را خوانده اند و ماهواره را روی بالکن خانه پيچ می کند. ما هم در اين مورد محدوديت داريم. جمع کردن به شکل نردبانی و راپل هم نظر مسئولان نظام بود که باعث تخفيف نيروهای ناجا می شود و کار خوبی نيست.

در همين زمينه، علی مطهری نماينده مجلس رژيم نيز به آخوند روحانی هشدار داد نبايد مسيری که احمدی نژاد طی کرده را برود. وی گفت: دولت روحانی اگر بخواهد روند فعلی را در حوزه عفاف و حجاب ادامه دهد، به عنوان نماينده مجلس اعتراض خواهم کرد. وقتی سياست دولت مخصوصاً توسط شخص احمدی نژاد بارها چراغ سبز به بدحجابی و بی حجابی نشان می دهند و يا اين که مسأله قانون عفاف و حجاب و اين گونه مسائل را مسخره می کنند نتيجه اين رويکردها اين گونه حوادث خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر