دوشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۳

تهران: حمله و غارت اموال دستفروشان و فریاد یک دستفروش دانشجو

اخبار - ايران - قيام و حركتهاي اعتراضى
تاريخ: PM 1:52:36 1393/12/4

دستفروشان ولی عصر تهران


هنگامی که مزدوران سرکوبگر شهرداری تهران در یک اقدام هماهنگ و وحشیانه به دستفروشان خیابان ولی‌عصر حمله کرده و ضمن مصادره اجناس آنها که ناسزاگویی و ضربات وحشیانه همراه بود، مردم خشمگین معترض آنها شدند.

یک دستفروش غارت شده که تمام اجناسش را برده بودند خشمگین با فریاد می‌گفت: من خودم دانشجوی کارشناس ارشد شیمی هستم و هرجا برای کار رفتم، چون پارتی و معرف نداشتم با پاسخ منفی روبه‌رو شدم و با خواهرم در حاشیه پیاده‌رو با فروش لباسهای زنانه مخارج خانه را تأمین می‌کنیم، اما این مأموران خواهرم را هل دادند و وسایل ما را ضبط کردند، حتی اجازه کسب و کار هم نداریم خب من و امثال من چکار باید بکنند نه کاری هست که مشغول شویم، نه هم پول داریم که خودمان یک مغازه کرایه کنیم. به ما بگویند برویم بمیرم والا بهتر از این وضعیت است.

این تهاجم وحشیانه عصر روز 30بهمن 93 در خیابان ولی‌عصر تهران انجام شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر