چهارشنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۹۳

واشینگتن پست: اپوزیسیون ایران فاش کرد: رژیم ایران مشغول تحقیقات سری روی تسلیحات هسته‌یی است

تاريخ: AM 8:27:48 1393/12/6

افشاگری اتمی توسط  شورای ملی مقاومت ایران


واشینگتن پست 25فوریه :
گروه تبعیدی ایرانی روز سه‌شنبه رژیم ایران را متهم کرد، حتی در حالی‌که مشغول مذاکره برای ایجاد محدودیتهای بالقوه روی توان تولید تسلیحات اتمی است، به پیشبرد تحقیقات سری با هدف تولید تسلیحات اتمی ادامه می‌دهد.
شورای ملی مقاومت ایران گفت، آزمایشگاههای زیر زمینی در حومه تهران از سال 2008 به این سو برای غنی‌سازی اورانیوم مورد استفاده قرار گرفته است...
گروه اپوزیسیون ایرانی گفت رژیم ایران قبلاً نیز درباره برنامه هسته‌یی خود دروغ گفته است و هیچ توافقی نباید تا زمانیکه تهران بازرسی از تأسیسات لویزان 3 را بپذیرد به امضا برسد.
علیرضا جعفرزاده گفت: کاملاً بی‌معنی است در حالی‌که چنین مسائل جدی تعیین‌تکلیف نشده باقی مانده است، به مذاکرات و تعیین تعداد سانتریفوژهایی که باقی خواهد ماند ادامه داده شود... . شورای ملی مقاومت ایران گفت منابع این افشاگری جدید مربوط به داخل ایران است، از جمله برخی افرادی که در درون دولت هستند... جعفرزاده گفت گردآوری اطلاعات درباره این تأسیسات یک دهه تمام به طول انجامید. بیشتر این اطلاعات از سوی سازمان مجاهدین خلق تأمین شده است.
رابرت آینهورن عضو ارشد ابتکار کنترل تسلیحاتی و منع تکثیر در مؤسسه بروکینگز خواستار تحقیق آژانس بین‌المللی در مورد افشاگری مجاهدین شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر