پنجشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۳

بهترین افزونه برای مدیریت تب‌هایی که باز کرده‌اید

افزونه‌ای برای گوگل کروم و فایرفاکس

بسیاری از کاربران از اینکه تعداد بسیار زیادی تب در مرورگر باز می‌کنند رنج می‌برند و مدیریت کردن آن‌ها دشوار است. چاره چیست؟
وقتی خود را با تعداد فراوانی از تب‌ها
در مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس می‌یابید یا باید ناامید شوید و آن‌ها را ببندید یا اینکه از یک برنامه کمک بگیرید این تب‌ها را برای شما مدیریت کند. یکی از بهترین افزونه‌ها برای این کار، برنامه OneTab است.
ابتدا این افزونه را نصب کنید و سپس کافی است روی آیکون OneTab در گوگل کروم یا فایرفاکس بزنید تا تمام تب‌ها را به یک لیست تبدیل کند. وقتی می‌خواهید دوباره از تب‌ها استفاده کنید، می‌توانید یکی یکی یا همه را یکجا برگردانید.
وقتی تب‌ها در لیست هستند می‌توانید تا ۹۵ درصد از حافظه RAM را آزاد کنید چرا که وظیفه پرداختن به آن تعداد تب به عهده این حافظه است.
برنامه OneTab قول داده است که اطلاعات وب‌گردی و آدرس‌های وب‌سایت‌هایی که در لیست قرار می‌دهد را در اختیار هیچ کس حتی سازندگان این برنامه قرار ندهد. فقط اگر روی دکمه share as a web page بزنید تا لیست خود را با دیگران شیر کنید، اطلاعات وب‌سایت‌هایی که باز کرده‌اید طبیعتا دیگر محرمانه نیست.
اگر به اشتباه پنجره OneTab را ببندید، اگر مرورگر هنگ کند و بسته شود و حتی اگر سیستم را ری استارت کنید، تب‌های خود را از دست نمی‌دهید.

منبع:  OneTab

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر