یکشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۳

ادامه تحصن نسرین ستوده و همراهان

يكشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - 1 فوریه 2015

در روز 104 ام تحصن نسرسن ستوده و همراهانش  در اعتراض به نقض حقوق بشری ایرانیان به دست  رژیم جمهوری اسلامی، شمار دیگری از شهروندان معترض و ستمدیده ی ایرانی حضور یافتند.
 "حق کار، حق دگراندیشان" در باره ی همایش 104 مین روز چنین می نویسد: " امروز در اولین دقیقه های شروع تحصن جوانی در کنار ما حاضر شد و در رابطه با مشکلاتی که بعد از انتخابات سال 88 نسبت به کارش ایجاد کرده بودند شکایت داشت. در این مدت بارها به دلایل واهی او را جابجا و سرانجام از کار اخراج کرده اند.
دوستان پیمان میرزایی که هفته گذشته به دنبال تجمع طرفداران محمد علی طاهری در مقابل دفتر یکی از سازمان های قوه قضییه دستگیر شده است است با دردست داشتن عکس او و استادشان به تحصن پیوستند.
اکرم نقابی مادر سعید زینالی نیز ما را همراهی می کرد با عکس و دستنوشته ی: "سعید من کجاست؟"

شهروندان زیادی حتی شده برای دقایقی در کنارمان بودند."

از سویی، منصور اسکندری، وکیل دادگستری، در یادداشتی به مناسبت 100 مین روز تحصن نسرین ستوده و همزاهان او می گوید: " امروز یکصدمین روز تحصن بانوی ستودنی ایران " نسرین ستوده " بود. صد روز ایستادگی در اعتراض به رای شعبه دوم دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز که به موجب آنایشان 3 سال از حرفه وکالت محروم شده اند . رایی که شعبه دوم معتقد است قانونی ست و ما معتقدیم به فرض قانونی بودن ، عادلانه نیست . وچه زیبا فرمودند استاد ممتاز حقوق ایران دکتر ناصر کاتوزیان : " قانون بدون رعایت عدالت هیچ شرافتی ندارد."
تحصن نسرین ستوده هر روز از ساعت 9 صبح در تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان البرز, پلاک 3، روبروی ساختمان کانون وکلای دادگستری، برگزار می شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر