یکشنبه، آذر ۱۰، ۱۳۹۲

9:39:27 AM 1392/9/10
شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ايران

دهنه زدن به مخاصمات درونی بعد از توافق ژنو

خامنه ای برای دهنه زدن به مخاصمات درونی بعد از توافق ژنو

در تنور صدور بنيادگرايی و تروريسم و استراتژی ”راه قدس از کربلا“ می دمد

اذعان فرمانده سابق پاسداران به اعزام يک ميليون کودک به جبهه جنگ ضدميهنی، يک جنايت بزرگ جنگی

خامنه ای، ولی فقيه مفلوک ديکتاتوری دينی برای دهنه زدن به کشمکشهای باندهای درونی رژيم که بعد از توافق ژنو ابعاد گسترده تری به خود گرفته است، در تنور صدور بنيادگرايی و تروريسم و استراتژی «راه قدس از کربلا» می دمد. پاسدار سرلشگر يحيی رحيم صفوی سرکرده سابق پاسداران و مشاور نظامی خامنه ای در همين رابطه گفت: «ان شاء الله اين استراتژی، ”راه قدس از کربلا می گذرد“ در آينده تحقق يابد. ما شعاری صحبت نمی کنيم و عملياتی هستيم».
وی جنگ خانمانسوز ضدميهنی را، که يک ميليون کشته و 1000ميليارد دلار خسارت در طرف ايران بر جای گذاشت، «يک پديده الهام بخش و لذت آفرين» خواند و به يک فقره جنايت بزرگ جنگی، يعنی اعزام يک ميليون دانش آموز به جبهه جنگ اعتراف کرد. وی گفت: «امام توانستند در دوران جنگ حدود دو ميليون نفر را عازم جبهه های نبرد کنند اين آمار به غير از نيروهايی است که موظف به حضور در جبهه بوده اند... يک ميليون دانش آموز در جبهه ها حضور يافتند».
وی در يک قدرت نمايی پوشالی به خط و نشان کشيدن برای باندهای رقيب پرداخت و گفت «متأسفانه بعضی عناصر داخلی متوجه نيستند که ايران در 34سال گذشته به يک قدرت منطقه يی تبديل شده است. دشمنان نيز چه بخواهند و چه نخواهند بايد بدانند نظام ايران يک نظام مقتدر و پايدار است. رژيمهای ناپايداری هم چون رژيم صهيونيستی و استکباری اکنون بايد به فکر خودشان باشند چرا که رو به زوال هستند».
فاشيسم دينی حاکم بر ايران که در بحبوحه بحرانهای داخلی و در آستانه ورشکستگی کامل اقتصادی ناگزير به يک عقب نشينی تحميلی در پروژه های اتمی شده است، برای مقابله با آثار ويرانگر اين عقب نشينی در درون رژيم و نيروهايش و برای جلوگيری از قيام مردمی، از يک سو بر ابعاد کشتار و سرکوب در داخل ايران و عليه اپوزيسيون سازمان يافته خود افزوده است و از سوی ديگر به دخالتهايش در سوريه و لبنان و عراق و يمن و ديگر کشورهای منطقه ابعاد جديدی بخشيده است.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
10 آ ذر 1392 (اول دسامبر2013)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر