جمعه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۳

سه ميليون و 600 هزار مورد سركوب عريان تحت عنوان ”بدحجابي”

احمدی‌مقدم سركرده جنايتكار رژيم با وقاحتي بي حد و با لمپنيزم خاص همه پاساران اعلام كرد : از برخورد "گشت سركوبگر موسوم به ارشاد" با سه میلیون و ۶۰۰ هزار «بدحجاب» خبر دادiran 9e1a7
رئیس پلیس هاي فاسدالاخلاق موسوم به "پليس امنیت اخلاقی" روز پنج‌شنبه، ۳۰ مرداد، از دستگیری بیش از ۷۰۰ نفر در تابستان ۱۳۹۳ در قالب طرحی موسوم به طرح «سالم‌سازی دریا» خبر داد. او افراد بازداشتی را «هنجارشکن» خواند.
طرح «سالم‌سازی دریا» هر ساله از ابتدای تابستان در سواحل شمالی و جنوبی ایران اجرا می‌شود. برخورد با مواردی که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی «بدحجابی و هنجارشکنی» می‌خواند از جمله اهداف این طرح اعلام شده است.
بازداشت بیش از ۷۰۰ تن در حالی است که پیشتر اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، در این باره گفته بود که امسال در طرح «سالم‌سازی دریا» تذکرات افزایش یافته، اما دستگیری و کار انتظامی کاهش داشته است.
به گفته زاهدیان، طرح «سالم‌سازی دریا» در قالب قرارگاهی متشکل از رده‌های مختلف نیروی انتطامی و سازمان‌های دیگر نظیر هلال احمر، فرمانداری، استانداری، بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
حسن کرمی، رئیس یگان ویژه نیروی انتظامی، ۱۱ خرداد خبر داده بود که ۵ تا ۶ گردان یگان ویژه در طرح کنترل سواحل شمال کشور حضور دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر