یکشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۳

۳۰ تا از شگفت انگیز ترین مکان های دنیا(بخش اول)



در سراسر این کره‌ی خاکی مکان‌های شگفت‌انگیز و باورنکردنی بی‌نظیر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و در آن‌ها به گردش بپردازید. در اینجا ۱۰ تا از زیباترین این مکان‌ها را در کنار هم جمع کرده‌ایم. اگر شما یکی از این مکان‌ها را مشاهده کرده‌اید در نظرات با ما به اشتراک بگذارد و یا اگر طبیعتی زیباتر می‌شناسید ما را مطلع نمایید.
رودخانه ی Caño Cristales در کشور کلمبیا
Mario Carvajal
به نظر اغلب مردم جهان این رودخانه زیباترین رودخانه ای است که تابه حال وجود داشته است زیرا زیستگاه های طبیعی فون و فلور در آن وجود دارد، این رودخانه رنگارنگ است و رنگ های قرمز ، سبز، آبی،  سیاه و کمی زرد در آن به نظر می رسند.
غار یخی Skaftafell در کشور ایسلند
Skaftafell-Ice-Cave
این غار یخی حاصل ذوب یخ های یخچال های طبیعی ایسلند در منطقه ی Svínafellsjökull می باشد این یخ ها پس از ذوب از شیار های مختلف وارد زمین می شوند و در این غار ها یخ زده و این تصاویر زیبا را به وجود می آورند.
آبشار Bigar در کشور رومانی

Bigar-Waterfall
این آبشار جزیی از طبیعت بی نظیر کوهستان Anina در کشور رومانی می باشد. آبشار Bigar 8متر درازا دارد و طی سال جاری پوششی از خزه ی سبز اطراف ن را در بر گرفته است.
دریای ستاره درکشور مالدیو
Sea-of-Stars
در جزیره یVaadhoo واقع در کشور مالدیو آب های درخشانی وجود دارند که به نظر می رسد مانند آینه ای ستاره های آسمان را نشان می دهد اما منشا و منبع این ستاره های آبی رنگ فیتوپلانکتون ها می باشند. این موجودات ریز میکروسکوپی درخشانند و رنگ آبی از خود ساطع می کنند.
اراضی رنگارنگ Zhangye Danxia واقع در گانسو در کشور چین
Zhangye-Danxia-Landform
صخره های رنگارنگ این منطقه حاصل مواد و سنگ های معدنی است که بیش از ۲۴ میلیون سال در این منطقه وجود دارند می باشد. باد و باران و انواع اتفاقات طبیعی دیگر باعث به وجود امدن صخره ها، دره ها و آبشار های فوق العاده زیبایی در این منطقه شده است.
منبع: THEmost10.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر