یکشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۳

عدم ملاقات مادر براي ديدار فرزندش در زندان قزلحصار

یکشنبه, 09 شهریور 1393 07:02
مادران
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 9 شهريور 93: درگيري يك مادر با مامورين زندان و اعتراض به ندادن اجازه ملاقات فرزندش در زندان قزلحصار
حدودا ساعت 2 بعد ازظهر روز سه شنبه 4 شهريور 1393 ، يک مادر پير مقابل درب زندان قزلحصار با مامورين حراست بعلت اينكه اجازه ملاقات وي با پسرش كه بتازگي به اين زندان منتقل شده بود، را نداده بودند، درگير شد و شروع به اعتراض  و داد و فرياد کرد.
اين در حالي است که ساعت ملاقات به وي، از ساعت 11 صبح تا 16 ظهر از قبل اعلام شده بود . نهايتاً  نيز اجازه ملاقات به وي داده نشده و مادر به ناچار آنجا را ترک کرد.
سنندج - افشای نام فرزاد پورانی تیر خلاص زن 11 اعدامی در فرودگاه سنندج بعد از 34 سال
5 شهریورماه مصادف است با محاکمه 11 نفر در فرودگاه سنندج. اين نفرات عبارتند از :
 1. عطاالله زندی2. ناصر سلیمی3. شهریار ناهید4.احسن ناهید5.عبدالله فولادی6.مظفر رحیمی7.درویش عیسی پیرولی8.علی اصغر مبصری9.سرتیپ مظفر نیازمند10.سیروس منوچهری11.جمیل یخچالی که توسط جلاد خلخالی نماینده و فرستاده خمینی گجستک به کردستان بود.
 این جلاد حکومت اسلامی بدون هیچ گونه ضوابط دادگاه 11 نفر بیگناه به دستور او و جاش های محلی که درآنجا شرکت داشتند و بودند تیر باران شدند. در روز 6 شهریور ماه سال 1358 یعنی 7 ماه بعد ازآمدن حکومت اسلامی توسط خمینی گجستک . درآنروز جلاد خلخالی گور به گور از جنایت در مریوان برگشت و در فرودگاه سنندج در مدت 30 الی 40 دقیقه 11 نفر را به اعدام محکوم کرد. البته ناگفته نباشد که خلخالی جلاد هم در مریوان عده ای را اعدام کرده بود.
همچنین سقز پاوه و بانه . درآن شب عده ای از جاشها مثل جمال معروف به جمال فلسفه که در حال حاضر در سنندج زندگی می کند . (خلیل رضائی معروف به چهارده برادر).( اقبال فرهنگ).( اقبال پیگی) . (عبدالله جماران معروف به عبه یاره) و چندین نفر دیگر حضور داشتند. کسی که تیر خلاص را به اعدامیان شلیک کرد کسی است که در حال حاضر در تهران یک شرکت دارد که با محمدرضا رحیمی دوست و شریک می باشد ایشان مدتی هم در شورای شهر سنندج نماینده بودند و یکی از سرسپردگان حکومت اسلامی است در کردستان وآن کسی است که تا به امروز اسمی از او به میان نیامده است وآن( فرزاد پورانی) می باشد که مدت 35 سال است نام او همچنان درلیست جنایتکاران نبود ولی از امروز مردم کردستان و بخصوص سنندجی ها باید بدانند که نامبرده تیر خلاص زن 11 اعدامی در فرودگاه سنندج بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر