شنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۳

هلاکت یکی از فرماندهان کلیدی اسد در حومه دمشق



2:38:08 PM 1393/6/8
ژنرال ستاد علی اسماعیل افسر امنیت اداره کل دفاع هوایی رژیم اسد
ژنرال ستاد علی اسماعیل افسر امنیت اداره کل دفاع هوایی رژیم اسد


یکی از فرماندهان کلیدی رژیم اسد در حومه دمشق توسط رزمندگان ارتش آزادی به هلاکت رسید.
تلویزیون اورینت:
درگیریها بین انقلابیون و نیروهای اسد در اطراف شهرک های زبدین و دیرالعصافیر در حومه دمشق ادامه دارد. این درگیریها به غوطه شرقی هم کشیده شده است. در شهر عربین انقلابیون توانستند یک مرکز توپخانه را منهدم کنند و محل تجمع لباس شخصیها را هدف قرار دهند. همچنین شاهدان از انهدام تعدادی از زرهیهای دشمن خبر دادند.

برخلاف ادعای رژیم نبرد ملیحه در حومه شرقی دمشق پایان نیافته است. ژنرال ستاد علی اسماعیل افسر امنیت اداره کل دفاع هوایی، به همراه چند تن از مهره های رژیم اسد در عملیات ملیحه کشته شد.

علی اسماعیل از کلیدی ترین و قدیمی ترین فرماندهان رژیم در نبردهای شهرک ملیحه در دو سال گذشته به شمار میآمد. هلاکت وی بعد از کشته شدن ژنرال عدنان عمران و هفت افسر دیگر در همین منطقه، ضربه ای جدید به نیروهای دشمن آن هم در کمتر از یک هفته است.

رژیم اسد تلاش می کند از طریق دروازه های ملیحه به غوطه شرقی نفوذ کند، منابع محلی از خسارتهای بسیار زیاد به نیروهای رژیم و شبه نظامیانش خبر می دهند. 7تن از نیروهای دشمن در بین زبدین و ملیحه کشته شده اند. رزمندگان همچنین از انهدام یک تانک و یک زرهی و به هلاکت رسیدن 15نفر از نیروهای رژیم خبر می دهند.

در حالی که نبردها به اطراف شهر هرستا کشیده شده، رژیم اسد متحمل خسارتهای زیادی در این جبهه ها شده است. در شهر عدر العمالی انقلابیون در کمینی در جاده بین المللی دمشق- حمص3نفربر زرهی نیروهای دشمن را از بین بردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر