شنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۹۳

چگونه بدون اپ پیام رسان با فیس‌بوک پیام بفرستیم؟


اگر مایل نیستید از اپلیکشین پیام رسان فیس‌بوک استفاده کنید، هنوز راهی هست تا بدون اپ پیام رسان از طریق خود فیس‌بوک و به طور مستقیم پیام‌های خود را به دوستان‌تان بفرستید.
اگر کاربر فیس‌بوک هستید و از اپلیکیشن موبایلی استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که فیس‌بوک امکان ارسال پیام از طریق اپلیکیشن خود را از دسترس خارج کرده و شما را وادار می‌کند اپلیکیشن پیام رسان Messenger را برای چت‌کردن و ارسال پیام خصوصی روی گوشی خود دانلود کنید.
همه کاربران دوست ندارند به استفاده از اپلیکیشن‌های مجزا مجبور شوند. شرکت‌های مختلف برای افزایش سود از طریق سرویس‌های مختلف خود و البته به دلایل دیگر، عموما می‌کوشند از ادغام چند برنامه مجزا در یک اپ واحد خودداری کنند و برنامه‌های موفق و محبوب خود را به صورت اختصاصی و منفرد ارائه دهند.
اما در هر صورت، هنوز یک‌راه برای ارسال پیام فیس‌بوکی از طریق گوشی‌هوشمند وجود دارد و لذا شما می‌توانید در باربر دانلود اجباری اپلیکیشن پیام رسان مقاومت کنید.
              
نخست این‌که شما می‌توانید از طریق مرورگر موبایل یا تبلت، وارد فیس‌بوک خود شوید. در این حالت به نسخه وب این شبکه اجتماعی دسترسی دارید و قاعدتا به همه امکانات این شبکه از جمله سرویس چت و پیام رسان آن‌هم دسترسی دارید. شما طبیعتا با نسخه وب آشنایی کامل دارید و در نتیجه کار کردن با آن هم بسیار آسان است. علاوه بر این می‌دانیم که از جمله عوارض استفاده از اپلیکیشن فیس‌بوک مصرف بالای باتری است که است قاعدتا با نسخه وب این شبکه اجتماعی، این مشکل دیگر وجود نخواهد داشت.
    
اگر می‌خواهید از نسخه وب فیس‌بوک به صورت دائمی اضافه کنید و در عین حال هربار مجبور نشوید وارد مرورگر شوید، فقط کافی است وب‌سایت موبایلی فیس‌بوک m.facebook.com را بوک‌مارک کنید و سپس آی‌کون میان‌بر آن را به صفحه اصلی موبایل خود بیفزایید. با این کار، آی‌کون وب‌سایت فیس‌بوک در اختیار شماست و با کلیک آن، به فیس‌بوک دسترسی خواهید داشت.
البته در نهایت باید گفت اگر از سرویس پیام‌رسان فیس‌بوک و امکان چت آن استفاده زیادی می‌کنید و تاکنون از اپلیکیشن مستقل موبایلی پیام رسان فیس‌بوک استفاده نکرده‌اید، بد نیست آن را امتحان کنید. ارسال آسان عکس، ویدیو، فایل‌های صوتی و طیف متنوعی از شکلک‌ها از جمله قابلیت‌های این اپ پیام‌رسان است. حجم این اپ در نسخه iOS نیز تنها ٣٥ مگابایت است و لذا حجم زیادی هم از شما اشغال نمی‌کند. بد نیست امتحانش کنید!
منبع: سی‌نت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر