چهارشنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۹۳

۷۲نماینده مجلس ارتجاع در جلسه استیضاح وزیر علوم دولت روحانی غایب هستند

8:10:02 AM 1393/5/29
جلسه مجلس ارتجاع
جلسه مجلس ارتجاع


جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه29مرداد) مجلس ارتجاع برای بررسی استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم کابینه آخوند روحانی برگزار شد.
در جلسه امروز 216عضو مجلس حاضر هستند و 72 صندلی خالی است

غضنفرآبادی عضو مجلس ارتجاع از بم از موافقان استیضاح وزیر علوم رژیم طی سخنانی در صحن علنی مجلس گفت: اهمیت و حساسیت دانشگاهها بر کسی پوشیده نیست و اگر فضای آرامش در دانشگاهها نباشد نه اقتصاد داریم، نه فرهنگ، نه سیاست و نه پیشرفت.
وی افزود: ایشان بدون استعلام از نهادهای قانونی انتصاباتی را انجام دادند و دو نفر را که بعدها صلاحیت شان تأیید نشد هم چنان بر مسند مسئولیت نگه داشتند و در حالی که طبق قانون کسی نمی تواند بیشتر از شش ماه سرپرست بماند شما اصرار به حفظ سرپرست در معاونت خود داشتید. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تعدادی از افراد را که واجد شرایط نبودند را دوباره به دانشگاهها دعوت کردید و ثبت نام کردند.
غضنفرآبادی در ادامه گفت: با ورود عناصر فتنه به دانشگاهها اجازه داده شد این عناصر در دانشگاه فعالیت کنند و بازی دموکراسی هدایت شده ای را در دانشگاهها شاهد بودیم و در مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی را از حق رأی خود محروم کردند و من به وزیر می گویم که چرا شما سرپرستانی که به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کردید به گونه یی بودند که شورا نتوانست به آنها رأی بدهد و در مقابل بر نظر خود لجاجت کردید و شورا را با اظهارنظرهایی مورد خطاب قراردادید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر