چهارشنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۹۳

غالب حسینی زندانی شد



اخبار روز
 سه‌شنبه  ۲٨ مرداد ۱٣۹٣ -  ۱۹ اوت ۲۰۱۴

کمیته ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری: به گزارش رسیده روز دوشنبه ۲۷/۰۵/۹٣، غالب حسینی فعال کارگری و عضو کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، پس از اعلام شعبه چهارم اجرای احکام دادگاه سنندج، برای گذراندن ۶ ماه حکم تعزیری، خود را به دادگاه معرفی و سپس به زندان مرکزی سنندج منتقل گردید.

این فعال کارگری در حالی روانه زندان شد که جمع کثیری از کارگران و فعالین کارگری به همراه خانواده هایشان او را همراهی می کردند، که در این میان روحیه مقاوم غالب حسینی برای حاضرین ستودنی بود. لازم به ذکر است که غالب حسینی در ۲۹ اسفند سال ۱٣۹۲ بازداشت و به مدت ۲ ماه در اداره اطلاعات سنندج مورد بازجویی قرار گرفت، که با قرار وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد. نامبرده بعد از دادگاهی در شعبه اول دادگاه انقلاب به اتهام عضویت در کمیته هماهنگی به یک سال حکم تعزیری و از حیث تبلیغ علیه نظام به ۶ ماه حکم تعزیری و در مجموع به ۱٨ ماه حبس محکوم گردید که در نهایت دادگاه تجدید نظر به جهت عضویت در کمیته هماهنگی وی را تبرئه و از حیث تبلیغ علیه نظام ۶ ماه حکم تعزیری را تایید نمود.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری ضمن محکوم کردن اجرای حکم زندان غالب حسینی، خواهان آزادی فوری و بی قید وشرط این فعال کارگری و همچنین آزادی سایر کارگران و فعالین کارگری و زندانیان سیاسی می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر