یکشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۹۳

ایستادگی رزمندگان با کمک ساکنان شهر مارع در شمال حلب در مقابل داعش

9:57:04 AM 1393/6/2
رزمندگان  سوریه
رزمندگان سوریه


رزمندگان با کمک ساکنان شهر مارع در شمال حلب، در مقابل حملات گروه تروریستی داعش ایستادگی می کنند.

تلویزیون اورینت:
رزمندگان در شهر مارع در شمال حلب، برای رویارویی با آدمکشان داعش بعد از اعزام نیرو و تسلیحات توسط شورای نظامی ائتلاف، اتاق عملیات مشترک تشکیل دادند.

بعد از این که متجاوزین داعش به چند روستا در شمال شهر حلب مسلط شدند، رزمندگان در نزدیکی شهر مارع آنها را متوقف کردند، هم اکنون این منطقه به مرکز نبردهای رزمندگان با این گروه تروریستی، تبدیل شده است.

یک رزمنده: بعد از تهاجم داعش به این منطقه که متأسفانه توانستند چند روستا از جمله دودیان را تصرف کنند، انقلابیون که این روزهای در بیشتر استانها با یورش هم زمان این گروه و نیروهای اسد مقابله می کنند، نیرو و تجهیزات به این شهر اعزام کردند. الحمدالله توانستیم بعد از تشکیل اتاق عملیات مشترک، از پیشروی بیشتر این آدم کشان در شمال جلوگیری کنیم.

رزمندگان به خوبی از اهمیت این منطقه استراتژیک با خبر هستند، به همین سبب هر آنچه در توان داشتند، نیرو به این شهر و شهر عزیزیه در مجاورت مارع اعزام کردند. آنها با این کار توانستند راه پیشروی بیشتر داعش را سد کنند. رزمندگان همچنین با بستن معبر مرزی باب السلام، راه پشتیبانی این گروه را بستند.

یک رزمنده: ما به شهر مارع اعزام شدیم، بلافاصله امنیت روستاهای اطراف را برقرار کردیم و در آنها مستقر شدیم، به اذن خدا و با عزم مجاهدین و انقلابیون امنیت کل این مناطق را مانند سابق در دست می گیریم.

تعدادی از اهالی این مناطق به خاطر در امان ماندن از تجاوزات و وحشی گری آدم کشان داعش، منازل خود را ترک کردند، اما بسیاری از ساکنان که قدرت حمل سلاح داشتند، هم اکنون از شهر و دیار خود در مقابل تجاوزات این گروه دفاع می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر