یکشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۹۳

آخوند رسایی خطاب به روحانی: اگر ما به جهنم برویم آیا مشکلاتی که با… شما برای مردم به وجود آمده کاسته می شود؟

2:10:55 PM 1393/5/26
آخوند رسایی در مجلس رژیم ایران
آخوند رسایی در مجلس رژیم ایران


آخوند رسایی از مهره های دلواپسان باند ولی فقیه در مجلس ارتجاع، امروز (26مرداد) در جلسه علنی مجلس، آخوند روحانی را به خاطر اظهارات اخیرش و حواله دادن مخالفان داخلی خود به جهنم، به باد حمله گرفت.

رسایی با اشاره به این که همه «لبخند و مدح و ستایش (روحانی) نثار دشمنان» می شود و همه فحشهایش نثار منتقدان داخلی گفت: «در طول یک سال ریاست جمهوری و مذاکره دولت تدبیر و امید با آمریکا، کم تحقیر نشدیم که بر خود نلرزیم؛ هم تحقیر شدیم و هم بیشتر تحریم. آقای روحانی، منتقدان خود را به جهنم رفتن حواله کردید اگر ما به جهنم برویم آیا مشکلاتی که با سیاستهای انفعالی شما برای مردم به وجود آمده کاسته می شود؟».

رسایی با اشاره به شکست و ناکامی دولت روحانی در زمینه اقتصادی افزود: «مشکلات اقتصادی مهم است گرانی هر روزه، لبنیات مهم است رکود حاکم بر بازار مهم است و ما منتقدان از این مسائل غافل نیستیم تذکرات علنی و غیرعلنی خود را بارها داده ایم».

رسایی با استناد به وجهی از اظهارات خامنه ای مبنی بر بی فایده بودن مذاکرات، گفت: «دولت دلش را خوش کرد که دیوار تحریم کوتاهتر شده اما قضاوت ما منتقدان دلسوز شما هیچ، قضاوت داوری منصف و مطلع از امور مانند رهبر انقلاب که شما می گوئید اجازه نمی دهید کسی به ایشان توهین کند درباره نتایج مذاکرات هسته یی شما چیست این جمله ای که بارها و بارها ما را به خاطر بیان آن مورد توهین قراردادید چند روز قبل از زبان رهبر انقلاب شنیده شد مذاکره با آمریکا هیچ فایده ای نداشت نه تنها فایده نداشت بلکه تحریمها و تحقیرها و گستاخیهای آمریکا هم بیشتر شد این جمله رهبر انقلاب یعنی آقای روحانی بیدار شوید هیچ تحریمی ترک بر نداشته».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر