شنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۳

پیام به شرکت کننده گان در کارزار نجات جان رضا شهابی

پیام به شرکت کننده گان در کارزار نجات جان رضا شهابی


پیام به شرکت کننده گان در کارزار نجات جان رضا شهابی و حمایت ازکارگران و سایر زندانیان سیاسی درشهر کلن آلمان
برهمه ما روشن است که زندانهای رژیم ارتجاعی و ضد کارگری جمهوری اسلامی مملو از تعداد زیادی فعالین سیاسی ، کارگران و فعالین کارگری است. اعتراض و مبارزه در ایران وبموازات آن درداخل زندانها در جریان است وتازه ترین مورد آن اعتصاب غذای پنجاه روزه کارگر دربند و عضو سندیکای واحد، رضا شهابی بود.
هراس و وحشت سرمایه داری و رژیم جمهوری اسلامی در ایران ازشکل گیری تشکل های سراسری کارگران و سازماندهی اعتراضات کارگری است وفشار وآزار وشکنجه ، دستگیری و زندانی کردن کارگران وفعالین اجتماعی خود گواه آن است .
ما فعالین کارگری ، سوسیالیست و آزادیخواه با هر تصوری که از مبارزه داریم، می توانیم در تقویت حرکتی متشکل وسراسری برای آزادی زندانیان سیاسی وکارگران و فعالین کارگری ،در اشکال مختلف در سطح شهرها و یا کشورهای مختلف با شعار واحد آزادی فوری و بی قید و شرط رضا شهابی و دیگر کارگران زندانی اقدامات مشترکی را سازمان دهیم تا صدای اعتراض آنها را رساتر و موثر تر کرده ورژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی را به عقب نشینی واداریم. اتحاد عمل و برگزاری کارزاردر شهر ها و کشورهای مختلف بر سر آزادی کارگران ودیگر فعالین سیاسی می تواند ضامن پیشروی جنبش کارگری در ایران باشد و ما نیز در حد توان و امکان خویش خود را بخشی از این حرکت جمعی می دانیم.
نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج از کشور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر