جمعه، آبان ۰۹، ۱۳۹۳

ابراز وحشت آخوند صدیقی از خشم انفجاری جامعه در نمایش جمعه تهران



11:28:50 AM 1393/8/9
تظاهرات مردم اصفهان علیه اسیدپاشی عوامل خامنه‌ای
تظاهرات مردم اصفهان علیه اسیدپاشی عوامل خامنه‌ای


«برمی خیزند، دهن کجی می‌کنند، امنیت عمومی را بهم می‌زنند»

آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت رژیم در تهران، در نمایش جمعه امروز (9آبان) تهران به‌سازمانیافتگی جنایت شنیع اسیدپاشی توسط باندهای حکومتی اعتراف کرد و گفت: «این جنایت شخصی نبود»، «این یک توطئه است».

این آخوند که نماینده خامنه‌ای در نمایش جمعه تهران است، همچنین سرنوشت حکومت لرزان آخوندی را به یک کشتی در حال غرق شدن تشبیه کرد و گفت: «هر کسی بخواهد این کشتی را سوراخ بکند... سکنه کشتی را دارد به قعر دریا سرازیر می‌کند».

آخوند صدیقی در ادامه بر ضرورت تشدید سرکوب تأکید کرد و گفت: «امر به معروف حفاظت عمومیست نظارت عمومیست پاسداری همگانی است». وی سرکوب تحت عنوان امر به معروف را نیاز «حیات و زنده‌ماندن» رژیم آخوندی دانست.

امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای با ابراز وحشت نسبت به‌گسترش حرکتهای اعتراضی در جامعه و شجاعت جوانان در رویارویی با مأموران سرکوبگر گفت: «امروز می‌بینید که عده‌یی جسور شدند به مقدسات جسارت می‌کنند عده‌یی در برابر احکام اسلامی، نه در خفا معصیت می‌کنند، علناً می‌آیند دهن کجی می‌کنند... . عده‌یی هم برمی‌خیزند فضاسازی می‌کنند». او نسبت به‌تردید در مورد قانون موسوم به امر به‌معروف در مجلس ارتجاع ابراز نگرانی کرد و گفت: «این قانون را می‌خواهند مخدوش بکنند» که نتیجه‌اش «امنیت عمومی را بهم زدن است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر