جمعه، آبان ۰۹، ۱۳۹۳

سی.ان.ان: اجیر کردن مهاجران افغانی توسط رژیم ایران برای جنگ در سوریه



3:17:30 PM 1393/8/9
اجیر کردن مهاجران افغانی توسط رژیم ایران برای جنگ در سوریه
اجیر کردن مهاجران افغانی توسط رژیم ایران برای جنگ در سوریه
تلویزیون سی.ان.ان گزارش داد رژیم ایران، مهاجران افغان را که در ایران زندگی می‌کنند اجیر کرده و برای جنگ به سوریه اعزام می‌کند. بنا‌ به این گزارش یکی از این مزدوران که در سوریه اسیر شده است می‌گوید اسم من احمد حسینی است. رژیم ایران به کسانی مانند من پول می‌دهد که به سوریه آمده و بجنگیم. من اهل افغانستان هستم و یک مهاجر در ایران بودم. رژیم ایران ما را به این‌جا آورد. وی می‌گوید ماهی 500 دلار به وی داده شده تا بجنگد...

تلویزیون سی.ان.ان افزود: مردانی که قبلاً به همراه طالبان می‌جنگیدند، اکنون آمده‌اند تا برای رژیم اسد بجنگند. … آنها می‌گویند در ایران، در حالی که چشمانشان را بسته بودند، به پایگاهی برده شده و به مدت 15روز آموزش سلاحهای رزمی دیدند و به آنها پول پرداخت شد. اما اطلاع چندانی در مورد جنگ در سوریه نداشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر