دوشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۳

انتقال ناگهانی حامد احمدی زندانی عقیدتی محکوم به اعدام به دادگاه و نگرانی از وضعیت وی


انتقال ناگهانی حامد احمدی، زندانی عقیدتی اهل سنت محکوم به اعدام به دادگاه نگرانی درباره وضعیت این زندانی را افزایش داده است.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،صبح امروز دوشنبه ساعت ۹ اسم حامد احمدی زندانی سیاسی اهل سنت کرد ،محکوم به اعدام را بطور ناگهانی برای اعزام به دادگاه خوانده شد. این اعلام ناگهانی باعث نگرانی از وضعیت این زندانی شده است.
یکی از هم بندیهای این زندانی محکوم به اعدام به کمپین گفت که حامد احمدی ساعت ۹:۴۰ از سالن خارج شد ، چون بار دیگر که با این بهانه (اعزام به دادگاه) او را برای اجرای حکم برده بودند و این اعزام ناگهانی باعث نگرانی از وضعیت این زندانی شده است.
گفتنی ست که حامد احمدی همراه با کمال ملایی، جمشید دهقانی و جهانگیر دهقانی، به اتهام «محاربه از طریق هواداری از گروه‌های سلفی» در طی دادگاهی بدون حق داشتن وکیل تعیینی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه‌ای به اعدام محکوم شده‌اند. که این بعدا از سوی دیوان عالی کشور به تایید رسید.
این افراد اتهام انتصابی را در تمام طول دادرسی تکذیب کرده‌اند.
در طول یک سال گذشته ، این ۴ زندانی سیاسی – عقیدتی ، چهار بار به پای چوبه های دار برده شده اند ، اما ماموران حکم اعدام را به اجرا نگذاشته و باعث شکنجه روحی آنها شده اند.

دوشنبه - ۴ اسفند - ۱۳۹۳ 23 - 02 -
2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر