یکشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۳

مجمع پارلمانی شورای اروپا، اجلاس رسمی فراکسیون حزب مردم اروپا

تاريخ: AM 7:46:46 1393/11/12

مجمع پارلمانی شورای اروپا


 خانم مریم رجوی ، که به‌دعوت گروه‌های سیاسی مجمع پارلمانی شورای اروپا– متشکل از سناتورها و نمایندگان پارلمانهای 47 کشور اروپا و آسیای مرکزی- به استراسبورگ سفر کرده بود، در اجلاس رسمی گروه حزب مردم اروپا که بزرگترین فراکسیون سیاسی مجمع پارلمانی شورای اروپاست شرکت کرد.
هم زمان کنفرانسی درباره بحران تروریسم و بنیادگرایی تحت نام اسلام از سوی گروه‌های پارلمانی برگزار شد و سخنرانان بر نقش مجاهدین و مقاومت ایران به‌عنوان آنتی‌تز این تهدید و بر ضرورت لغو محاصره ضدانسانی و تعهدات آمریکا و ملل‌متحد برای تضمین حفاظت مجاهدان اشرفی به‌عنوان افراد مورد نگرانی بین‌المللی و حفاظت‌شده طبق کنوانسیون چهارم ژنو در مقابل خطرها و تهدیدات نیروی تروریستی قدس و شبه‌نظامیان دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران تأکید کردند.
اجلاس رسمی گروه حزب مردم اروپا به‌ریاست سناتور پدرو آگرامونت عضو سنای اسپانیا و رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا در مجمع پارلمانی شورای اروپا برگزار شد.
سناتور پدرو آگرامونت در شروع این جلسه گفت، این دومین باری است که مریم رجوی در (اجلاس) فراکسیون حزب مردم اروپا به‌همراه ما است... . همه خانم رجوی را می‌شناسند. از آنجایی که اکنون ما نیز با بحث بنیادگرایی اسلامی در اروپا مواجهیم، مطمئنم که وی می‌تواند نکات زیاد و بسیار جالبی را در این رابطه به ما بگوید.
در اجلاس فراکسیون حزب مردم اروپا، خانم رجوی که مهمان ویژه این جلسه بود، طی سخنانی با اشاره به نگرانیهای بین‌المللی در مورد بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام، به تشریح ریشه‌های این پدیده شوم و راه‌حل مقابله با آن پرداخت و چشم‌انداز تغییر در ایران را تشریح کرد. و به سؤالات نمایندگان پاسخ گفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر