دوشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۳

دكتر محمد ملكي خطاب به ماموران سركوبگر: من سرگشته ی اعدامم. بگو کجا اعدام می کنند من بروم آنجا




خبرگزاری قاصدان آزادی: روز يكشنبه ۱۳بهمن ،مأموران امنیتی رژیم دیکتاتور سعی کردند که با افرادي كه بهمراه خانم نسرين ستوده در مقابل كانون وكلاي دادگستري تهران در حال تحصن مي باشند، برخورد کنند.
اين ماموران به دكتر ملكي و برخي از خانواده شهداي قيام مردمي در سال ۸۸نيز در ميان آنان بودند مراجعه كرده و از آنان خواستند كه آن مكان را ترک کنند.

دكتر محمد ملكي در پاسخي كوبنده به مأموران گفته بود: ”ببین آقا جان، انتهای تهدید شما اعدام است. من یکی سرگشته ی اعدامم. بگو کجا اعدام می کنند من بروم آنجا...”

طبق اخبار منتشر شده خانم نسرین ستوده نيز در پاسخ به مأمور مزدور گفته است: ”مسئولیتِ این اعتراض با من است و شما با دوستان من نباید کاری داشته باشید...من و دوستانم تا زمانی که بی قانونی شکلی از قانون به خود گرفته اینجا هستیم و شما هر کاری که به شما دستور داده اند انجام دهید . ما باکی از شما و بالاسری های شما نداریم.”
پدر شهید مصطفی کریم بیگی نيز كه در ميان جمعيت بود به مأموران گفت: ”ما را نترسانید که ما خیال ترسیدن نداریم. پدران و مادرانی که فرزند و عزیز رشیدشان را در این راه داده باشند، با توپ و تشر کسی کنار نمی کشند.”
اين موضعگيريهاي شجاعانه حاضرين باعث عقب نشيني مأموران شد.



Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر