یکشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۳

برچسب زندانی “عقیدتی سیاسی” بودن به رسول بداقی توسط مسئول صفحه فیسبوکی انجمن مجازی آموزگاران!



10959548_1609886062574988_3865229942702849254_n



 

 به گزارش بام،ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی،در حالی که کمپین درخواست آزادی معلمان زندانی رسول بداقی و سیدمحمود باقری با امضای ششصد تن در یک هفته شروع خوبی داشته و پیمان حاج محمود عطار وکیل کانون صنفی معلمان با مطالعه پرونده های هر دو عزیز، طبق مستندات، رای داگاه انقلاب را درباره آنها مخدوش و نگاه داشتن باقری و بداقی در زندان را غیر قانونی دانسته و طی نامه ای از دادستان تهران برای زندانیان کانون صنفی معلمان درخواست آزادی نموده است؛ و نقض احکام تبعید نبی الله باستان فارسانی و محمد توکلی و توقف حکم زندان مختار اسدی، محمود بهشتی و علی اکبر باغانی افکار عمومی را متوجه نفوذ نزدیکان محمود احمدی نژاد در صدور این احکام کرد؛
مسئول صفحه انجمن مجازی آموزگاران که خود را عضو انجمن کارشناسان آموزش و پرورش نیز می داند در اقدامی عجیب و قابل تامل در صفحه وایبری آموزش و پرورش اعلام کرد که رسول بداقی زندانی صنفی نیست! ایشان زندانی عقیدتی-سیاسی است!!
ایشان در ادامه افاضات خود عضویت رسول بداقی در کانون را پیش از بازداشت و دستگیری کذب دانسته!!! و افزوده اند که طبق شنیده هایشان رسول بداقی پیش از بازداشت هیچ سمتی در کانون صنفی معلمان نداشته است!!!!! و در بخشی دیگر گفته اند بهتر است مطالبات عمومی فرهنگیان را تشکل هایی همچون مجمع فرهنگیان ایران اسلامی و انجمن اسلامی پیگیری نمایند.
ایشان در ادامه نامه های رسول را از داخل زندان پس از گذراندن شش سال حبس بدون مرخصی دلیل بر عقیدتی – سیاسی بودن و غیر صنفی بودن ایشان نامیده اند!!!!!!!!!! و در جملاتی بسیار سخیف ، جازدن! رسول بداقی را در کانون صنفی را منجر به تضعیف کانون دانسته اند…
معلوم نیست این اطلاعات نادرست توسط چه کسی به ایشان داده شده و طرح آن در این موقعیت با چه هدفی صورت گرفته است…
لازم به ذکر است که رسول بداقی عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان، رای خود را از مجمع عمومی اخذ کرده است. ایشان از صنفی ترین اعضای شورای هماهنگی کانون های صنفی معلمان کشور بوده و مدت پنجسال و نیم سال است که با حکم قاضی صلواتی در زندانهای اوین و رجایی شهر گذرانده است.
وکیل کانون صنفی معلمان هیچ یک از اتهامات وارده به رسول بداقی، سیدمحمود باقری و دیگر اعضای کانون را وارد نمی داند. ایشان نفوذ اقتدارگرایان طرفدار محمود احمدی نژاد را در وقایع اعتراضی معلمان کشور نسبت به اجرل نشدن قانون نظام هماهنگ دلیل اصلی این احکام می داند.
رسول در تمام این مدت حقوق اولیه یک زندانی را نداشته و حتی از یکساعت مرخصی استفاده نکرده است. به رسول بداقی برای تدفین و تشییع مادرش نیز اجازه خروج داده نشد.
اسماعیل عبدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر