یکشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۴

#ایران#iran# كارگردان سينما در وسط زمين فوتبال ستارگان دنيا و ايران دستگير شد


در حاشیه دیدار تیم فوتبال ستارگان دنیا و ستارگان ایران که روز جمعه ۶ شهریور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، علی ملاقلی پور کارگردان فیلم "قندون جهيزيه" در اعتراض به واگذاری برخی سینماهای نمایش دهنده فیلم خود به فیلم "محمد" و کم شدن سینماهای نمایش دهنده فیلم خود، به وسط میدان مسابقه فوتبال دوید.
بنا بر گزارش‌هاي دريافتي با ورود علی ملاقلی‌پور دکه لباسی منقش به فیلم "قندون جهيزيه" بر تن کرده بود، به زمین مسابقه، دیدار تیم‌های ستارگان دنیا و ستارگان ایران که به صورت مستقیم از تلویزیون ایران پخش می‌شد، با تاخیر شروع شد.اين کارگردان فیلم "قندون جهیزیه" در میدان مسابقه دستگیر و پس از ساعاتی آزاد شد.
اين كارگردان در يك اقدام عجيب اقدام به تبليغ فيلم خود در خيابانها نمود.
قابل ذكر است كه فیلم "قندون جهیزیه" اولین تجربه بلند سینمایی علی ملاقلی‌پور است که حالا به خاطر اکران فیلم پرخرج "محمد" ساخته مجید مجیدی با کاهش تعداد سانس‌های اکران مواجه شده است.
ملاقلی پور گفته: «من مثل بقیه آدم‌ها سکوت نمی‌کنم و نمی‌ترسم از اینکه نگذارند دیگر فیلم بسازم. من فیلم اولی نیستم؛ من فیلم آخری هستم. من احتیاط نمی‌کنم که حالا چیزی نگویم چون شاید در آینده نگذارند فیلم بسازم.»
به گفته سازندگان فیلم سینمایی "قندون جهیزیه"، این فیلم یک کمدی اجتماعی است.
30.8.2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر