یکشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۴

#ایران#iran#نگرانی مهره‌های خامنه‌ای از عواقب توافق اتمی و شرایط منطقه





مهره‌های خامنه‌ای از پیامدهای خطرناک توافق اتمی و شرایط منطقه برای رژیم ولایت‌فقیه ابراز وحشت می‌کنند.
آخوند علم الهدی، امام جمعه خامنه‌ای در مشهد گفت:
ابزار کار آنها این است که کسانی در برنامه‌ریزی اجرایی بر سر کار بیایند که یا دشمن رهبری باشند یا با ایشان زاویه داشته باشند اما شما بسیجیها نباید بگذارید که دشمن رهبری در عرصه تصمیم‌گیری او نفوذ کند و مدیریت (خامنه‌ای) کشور را از مهار دشمن خارج کند... مهم این است که بیدار باشید تا افراد زاویه‌دار با رهبری در مدیریت کشور نفوذ نکنند. تا پیش از این، چنین راهی برای دشمن باز نبود اما الآن باز است و آخرین هدفش براندازی ما است.
وی گفت: انتخابات عرصه‌ای است که دشمن از طریق انتخابات وارد می‌شود... دشمنان در صددند طوری در کشور نفوذ کنند که سفره مردم را از زیر پای رهبری جمع کنند تا رهبری سقوط کند.
امام جمعه خامنه‌ای همچنین درباره توافق اتمی تأکید کرد: این توطئه، توطئه خطرناکی است؛ مشکل توافق این است که آنها راه را باز کرده‌اند تا بدین وسیله زیر پای رهبری را خالی کنند.

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع نیز با ابراز وحشت از سرنوشتی که در انتظار رژیم آخوندی است، گفت: از (نظام) پاسداری نشود فرصت طلبها از فرصت استفاده کرده و می‌آیند و رحم نمی‌کنند و بنیانگذارها و دلسوزان را به چوبه‌دار می‌برند.
وی با حمله به رفسنجانی و آخوند روحانی افزود: زمزمه مذاکره سردادن در شرایط کنونی، زمزمه ذلت است و صادر شدن پیام عدم توان تحمل تحریمها پیام عزت نیست... کارهایی را در جهت تقویت جریان غرب گرا شروع کردند که این یک خطر و بحران است و باید مراقب بود.
آخوند احمد خاتمی با اشاره به شرایط منطقه با نگرانی گفت: این‌که آمریکا به صراحت می‌گوید ما تکفیریهای سوریه را تأمین می‌کنیم برای شکستن مقاومت در سوریه است که اگر (شکستن مقاومت ما در سوریه) محقق شود لبنان و عراق هم در خطر است و دشمن به کشور ما نزدیکتر می‌شود. چرا برخی نمی‌فهمند دشمن به‌دنبال نزدیکتر شدن به کشور ما و نفوذ داخلی و خارجی و محاصره (نظام است).

آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران نیز از تکرار قیام ابراز وحشت کرد:
دشمن همان شعارهای فتنه 88 را دوباره سر داده و دنبال نفوذ در کشور است. دشمن سعی می‌کند در آستانه انتخابات جامعه را دو قطبی یا چند قطبی کند.


30.8.2015
http://www.mojahedin.org/home/fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر