شنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۴

#ایران#iran# زندانی عقیدتی محمد على طاهرى : خواهان دادگاه علنى و بيطرف هستم


Freedom Messenger - Ghasedane Azadis Foto.

خبرگزاری قاصدان آزادی :به گزارش قاصدان آزادی, مادر زندانی عقیدتی محمد على طاهرى, طى نامه ای در صفحه فيسبوك خود نوشت که فرزند دربندش به علت حکم ناعادلانه اعدام و عدم ملاقات با وکیل پانزدهمین روز اعتصاب غذایش را می گذراند.
عزت الملوك طاهرى در نامه اش مي نويسد : امروز پانزدهمين روزى است كه عزيز در بندمان آقاى محمد على طاهرى در اعتصاب غذا هستند.
وي ميگويد: ديروز همسرشان با ايشان در زندان اوين ملاقات داشت و از ايشان خواهش كرد كه براى حفظ سلامتى خود اعتصاب غذايش را بشكند ولى آقاى طاهرى موافقت نكردند و گفتند اعتصاب غذاى من به دلايل زيراست:
١- حكم إعدام ناعادلانه اى كه برايم صادر شده تا كنون به خودم ابلاغ نشده.
٢- قلم و كاغذ در اختيارم نمى گذارند تا دفاعيه ام را براى دادگاه بعدى بنويسم.
٣-به من ملاقات با وكيل نمى دهند واگرهم با تلاش وقتى داده شود زمانش بسيار كوتاه و در حدود بيست دقيقه است و در چنين فاصله زمانى كوتاه وكيل نمى تواند در جريان پرونده ام قرار گيرد.
٤-در دادگاه قبلى به دفاعياتم توجه نشده وحكم بر اساس فشار و اعمال اراده هاى سيا سى -امنيتى بر دادگاه صادر شده و بدينوسيله نظام قانونى كشور را به سخره گرفته اند.
٥-خواهان ارايه 200 صفحه اى دفاعياتم به دادگاه هستم كه در مقابل كتاب افسون حلقه كه بر عليه بنده نوشته شده به رشته تحرير در آوردم و همراه با 50 صفحه استناد قرآنى به آقاى رحيمي بازجويم داده شد كه باید ضمیمه پرونده ام گردد.
٦- خواهان سه كارشناس دادگسترى جهت بر رسى پرونده ام مى باشم.
٧-خواهان دادگاه علنى و بيطرف هستم.

در ادامه مادر این زندانی عقیدتی , اضافه کرده است : از روزى كه حكم غیر منتظره اعدام براى آقاى طاهرى كه يك مسلمان و معتقد به دين مبين اسلام صادر شده هنوز در بهت هستيم زيرا بنابر نظر كارشناسان حقوقى هيچ دليل قانونى جهت صدور اين حكم وجود ندارد و همين امر از مو جبات احساس تكليف عده اى از افراد جهت مراجعه به منزل مراجع تقليد و درخواست انصراف آن ها از فتواى خود بوده است زيرا فتواهاى اين آيات عظام مستند حكم اعدام آقاى طاهرى واقع شده است.
متاسفانه در اين مراجعات به منازل مراجع تقليد ،وصول اخبار نگران كننده در خصوص بى حرمتى به چند فرزندم ،مرا شرمسار آن عزيزان كرد.با چشم اشكبار و سرى افكنده از تك تك شما پوزش مى خواهم و بخشش امروز و فرادى قيامت را از شما فرزندانم خواستارم.
29.8.2015

Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر