دوشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۹۴

#ایران#iran# کشته‌شدن یکی دیگر از ماموران وزارت اطلاعات که به طور خاص به آزار واذیت جوانان شهرستان در بوکان معروف بود +عکس




28.9.2015

به گزارش ماف نیوز، امشب یکشنبه ۵ مهرماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی، یکی از ماموران وزارت اطلاعات به نام  “عبدالله‌ دادوند’ که به‌طور خاص به آزار و اذیت جوانان شهرستان بوکان معروف بود، کشته شد.

خبرنگار ماف نیوز در بوکان، با تایید این خبر گفت: یکی دیگر از اعضای اطلاعات، به نام “پدرام” نیز همراه وی بوده و او نیز به شدت زخمی شده است.

این حمله از سوی افراد مسلح ناشناسی شکل گرفته است.




این عضو اطلاعات، پیشتر چندین بار از سوی افراد ناشناسی مورد تهدید قرار گرفته بود که باید به همکاری در آزار و اذیت مردم از سوی اطلاعات، پایان دهد.

پیشتر و در روز سه‌شنبه ۲۰ مردادماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی هم یکی از سرکردگان بسیجی به نام “تیجر مزدگیر”از اهالی روستای “انبی” در منطقه‌ی مرگور ارومیه از سوی افراد مسلح ناشناسی کشته شده بود.

شب ۴ شهریورماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی نیز “حسن علی‌پور” از اعضای ستاد خبری اداره‌ی اطلاعات در شهرستان بوکان از سوی افراد مسلح ناشناسی مورد سوء قصد قرار گرفته و جان باخته بود.

همچنین شب ۲۹ شهریورماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی، یکی از اعضای مسلح سازمان بسیج در روستای دیزج مرگور ارومیه به نام “حسین پوری” معروف به حسین بریوان، از سوی افراد مسلح ناشناسی مورد سوء قصد قرار گرفته و جان خود را از دست داد.
تاکنون مسئولیت این حملات را هیچ فرد، گروه و یا سازمانی بر عهده نگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر