پنجشنبه، آبان ۰۱، ۱۳۹۳

بازهم محدوديت هاي ضدانساني پزشكي عليه مجاهدان در ليبرتي

تاریخ ایجاد در 01 آبان 1393
4ساعت تاخير عمدي ماموران عراقي در انتقال يك بيمار ايسكمي قلبي در ليبرتي به بيمارستان
تاخير سيستماتيك در انتقال بيماران كه هدفش زجركش كردن آنانست، يك اقدام مجرمانه است و مسؤلان آن بايد محاكمه و مجازات شوند.
روز چهارشنبه 30مهرماه (22 اكتبر 2014)، ماموران عراقي در يك اقدام ضدانساني، انتقال خانم زهرا ربيعي يك بيمار فوق العاده اورژانس به بيمارستان را 4ساعت به تاخير انداختند.
اين درحاليست كه بيمار دچار ايسكمي قلبي شده بود و هر لحظه تاخير در انتقال او به بيمارستان مي توانست به قيمت از دست دادن جانش تمام شود. او ساعت 1000صبح به صورت اورژانس به كلينيك عراقي داخل كمپ منتقل شد و پزشكان عراقي پس از گرفتن نوار قلبي و تشخيص ايسكمي قلبي گفتند سريعا بايد به بيمارستان بغداد منتقل شود. در حاليكه آمبولانس آماده بود اما هنگام خروج بيمار از كمپ ماموران عراقي گفتند مترجم و پرستار بيمار بايد تعويض شود و پس از تعويض مترجم مجددا ماموران عراقي مانع از رفتن بيمار شده و مجددا خواستار تعويض مترجم شدند  و در نهايت پس از سه بار تعويض مترجم،  بيمار با 4ساعت تاخير كمپ را ترك كرد.
كارشكني و تاخير عمدي در انتقال بيماران به بيمارستان، كه به يك روال عادي و روتين تبديل شده است و هدفي جز زجركش كردن بيماران و شكنجه رواني ساير ساكنان ندارد، يك اقدام مجرمانه است و آمران و عاملان آن بايد محاكمه و مجازات شوند.
سياست محاصره پزشكي ساكنان كه تاكنون به جان باختن 21تن تمام شده است، بدستور رژيم ايران و توسط فالح فياض مشاور امنيت ملي مالكي به اجرا درمي آيد. مقاومت ايران با يادآوري مسئوليت مستقيم آمريكا و ملل متحد در مقابل امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي خواستار اقدام فوري براي پايان دادن به اين محاصره جنايتكارانه و تامين دسترسي آزادانه ساكنان به خدمات پزشكي است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
اول آبان 1393 (23 اكتبر 2014 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر