شنبه، مهر ۲۶، ۱۳۹۳



كميسيون‌‌‌‌‌امنيت و ضدتروريسم در شوراي ملي مقاومت ايران: دستور «سري، فوري و بسيار جدي» مالكي به دستگاه امنيتي عراق: تحقيقات در مورد تهاجم به قرارگاه اشرف را به طور نهايي ببنديد، اقدامات لازم را به سرعت اتخاذ كنيد
پس از جنايت عليه بشريت در اشرف در روز  10 شهريور 92، سازمانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر از قبيل عفو بين الملل، اتحاديه اروپا، دولت و سنا و كنگره آمريكا، شماري از دولتهاي اروپايي، همچنين كانادا و استراليا ، پارلمان اروپا،  شوراي اروپا، سازمان ملل، كميسر عالي پناهندگان ملل متحد و كميسر عالي حقوق بشر، هزاران پارلمانتر در پنج  قاره جهان، كليسا، علماي مسلمين در عراق و مصر و قطر، اتحاديه هاي وكلا و جنبشهاي آزاديبخش فلسطين و سوريه؛ همراه با ميليونها تن از مردم در كشورهاي مختلف جهان خواهان تحقيقات مستقل و بيطرفانه درباره اين يورش و كشتار و گروگانگيري و سپردن آمران و عاملان آن به عدالت شدند. سند زير به تاريخ 22 اكتبر 2013 (30 مهر 1392) مبيّن منتهاي وحشت و هراس مالكي و پدرخوانده اش خامنه اي است كه قيموميت او را در مقام نخست وزيري عراق به عهده داشت. اگر خليفه ارتجاع و دست نشاندگان و مزدوران عراقي و ايراني ريگي به كفش نداشتند مي بايد از تحقيقات مستقل بين المللي استقبال و بر آن پافشاري مي كردند.  اما مزدوران مزبور در منتهاي رذيلت و جنايت پيشگي مذبوحانه تلاش كردند تقصيرات را متوجه مقاومت ايران و مجاهدان اشرفي نمايند.
اما در سند زير، نخست وزيري عراق به مصداق «الخائن خائف» كه ترس و وحشت خائن جنايتكار را از برملا شدن حقيقت بيان مي كند، به طور سري و فوري و جدي به دستگاه امنيتي عراق دستور مي دهد كه تحقيقات در مورد تهاجم به اشرف را به طور كامل و نهايي ببندد و حتي پرونده آن را هم به كميته بستن اشرف در نخست وزيري بسپارد.
 اين سند كه نسخه هايي از آن در بيت العنكبوت خامنه اي و فرماندهي نيروي تروريستي قدس، شورايعالي امنيت رژيم و وزارتخارجه و اطلاعات بدنام آن موجود است، به روشني نشان مي دهد كه تمام اظهارات و گزارشها و دعاوي «تحقيقات» از جانب حكومت عراق در مراحل بعدي، از جمله ادعاي تحقيقات از جانب وزارت سركوبگر موسوم به حقوق بشر در اين كشور، به طور كامل ياوه گويي و سناريوسازي مسخره و مصنوعي است. سكوت و چشم‌پوشي سازمان ملل و يونامي و آمريكا نيز گواه جانبداري از جنايتكار نوري مالكي است.
شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
24 مهر93 (16 اكتبر2014)
جمهوري عراق
دبيرخانه شوراي وزيران
شماره: ق/2/3/3012
تاريخ: 22/10/2013                                  002399                سري و فوري
مستشاري امنيت ملي
موضوع/ سري و  جداً فوري
جهت اجراي يادداشت داخلي، خواهشمنداست تحقيقات در مورد عمليات تهاجم به قرارگاه اشرف را به طور نهايي ببنديد و پرونده آن را به كميته بستن قرارگاه تحويل دهيد.... اقدامات لازم را به سرعت اتخاذ كنيد.
جهت اطلاع... با تشكر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر