چهارشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۹۳

واكنش‌ وحشت آلود حكومت آخوندي و سپاه پاسداران از افشاي پنهانكاري‌ اتمي رژيم توسط مجاهدين

تاریخ ایجاد در 16 مهر 1393
حكومت آخوندي درمانده در دوراهي مرگبار زهر خوران و برهم زدن ميز مذكرات اتمي، بلافاصله بعد از انتشار بين المللي افشاگري جديد اتمي مجاهدين خلق ايران در مورد استمرار پنهانكاري‌هاي اتمي رژيم در تحقيقات حساس تسليحاتي، و جابجايي مركز سپند، واكنش سراسيمه و هراس آلود نشان داد.

خبرگزاري سپاه پاسداران با عنوان «سم‌پاشی مجدد مجاهدين علیه برنامة هسته‌يی نظام»، نوشت: «گروه مجاهدين به تازگی ادعاهای جدیدی را علیه برنامة صلح‌آمیز هسته‌ای نظام مطرح کرده‌ است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مجاهدين که هر از چندگاهی ادعاهای بی‌اساسی را در خصوص برنامة هسته‌يی نظام مطرح می‌کنند، این بار نیز مدعی شده‌اند که نظام در تأسیسات هسته‌يی خود درباره تسلیحات هسته‌ای تحقیقات انجام می‌دهد.... این اولین باری نیست که گروه مجاهدين با ادعاهای بی‌اساس خود دست به سم‌پاشی علیه برنامه هسته‌ای نظام می‌زند. به‌نظر می‌رسد احتمال حصول توافق جامع بین ایران و 1+5 مجاهدين را بر آن داشته تا بار دیگر به تبلیغات ضد نظام خود شدت بخشند».
برخي ديگر از رسانه هاي حكومتي وابسته به تلويزيون حكومتي و ارگانهاي تحت امر خامنه اي نيز با وحشت  بسيار نوشتند: در آستانة دور جدید مذاکرات هسته‌يی گروه مجاهدين بار دیگر به تکاپو افتاد و گزارش کذب جدیدی را منتشر کرد. به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مجاهدين مدعی شده‌اند نظام ايران در تأسیساتی که مکان آن‌ها را تغییر داده، در تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته‌يی است(!).
آسوشیتدپرس در همین خصوص می‌نویسد: برخی اطلاعات قبلی گروه مجاهدین خلق از سوی دولت های غربی تأیید شده است و آژانس بین المللی انرژی اتمی در حال انجام تحقیقاتی درباره فعالیت های هسته‌ای ایران است.
خبرگزاري سپاه پاسداران فارس و باشگاه خبرنگاران (رژيم) - 16مهر93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر