پنجشنبه، مهر ۱۰، ۱۳۹۳

فرود ایرباس A380 در تهران و آغاز 4مین پرواز روزانه امارات

دبی، العربیه.نت فارسی
با نشست آزمایشی یک فروند ایرباس ای-380 در تهران، شرکت هواپیمایی امارات آغاز چهارمین پرواز بدون توقف، مسافری و روزانه خود به فرودگاه امام خمینی تهران را جشن گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، در این پرواز، هیات های بلند پایه ای از ایران و دبی حضور داشتند. شیخ ماجد المعلا، قائم مقام رئیس هیات مدیره شرکت امارات در امور عملیات تجاری و رسانه های بین الملل، در این پرواز حضور داشت.

خدمه این پرواز از 20 کشور جهان بودند که نشانه ای از ارتباطات جهانی خطوط هوایی امارات است.

شیخ المعلا به وام گفت: "ایران یکی از فعالترین بازارهای هوایی در جهان و بخشی مهم از عملیات پروازی شرکت هواپیمایی امارات است. خطوط هوایی در گسترش تجارت و گردشگری مهم هستند، و با چهارمین پرواز روزانه ما به تهران، امارات نیازهای رو به افزایش این مسیر شلوغ، چه از نظر جابجایی مسافر و چه بار، را بیش از پیش برطرف می کند.

خطوط هوایی امارات پروازهای خود به تهران را در سال 1990، زمانی که فقط 5 سال از تاسیس آن می گذشت آغاز کرد. از آن زمان تا کنون 6.6 میلیون مسافر بین دو کشور سفر کرده اند. امروز تهران جدیدترین مسیر در شبکه پروازی ایرباسهای ای-380 امارات است.

شرکت امارات هم اکنون 53 فروند هواپیمای ایرباس ای380 دارد که در 30 مسیر از شبکه گسترده جهانی امارات پرواز می کنند، و این هواپیمایی سفارش خرید 87 فروند دیگر از هواپیماها را نیز داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر