جمعه، مهر ۱۸، ۱۳۹۳

احمد کریمی همچنان محروم از تماس تلفنی و ملاقات

احمد کریمی زندانی سیاسی زندان گنبدکاووس محروم از تماس تلفنی و ملاقات با بستگان خود شده و به بد‌ترین بند این زندان منتقل شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، احمد کریمی زندانی سیاسی تبعید شده به زندان گنبد کاوس از ۳ ماه پیش به بند ۱ زندان گنبدکاووس منتقل شده و در شرایط بسیار بدی بسر می‌برد.
این بند به زندانیان معتاد و کسانی که از داروهای متادون استفاده می‌کنند تعلق داشته و قصد مسئولان زندان برای اینجابجایی نامتعارف تنبیه احمد کریمی بوده است.
یک منبع مطلع در زندان گنبدکاووس به گزارشگر هرانا گفت: «احمد کریمی از سوی مسئولان زندان متهم شده که علیه مسئولان عالی رتبه جمهوری اسلامی
بدگویی کرده و به رهبری توهین کرده است. درحالی که این مسئله دروغ محض است. وی بعد از این پرونده سازی مدتی را در انفرادی گذراند و سپس از بند ۳ به بند ۱ که به زندانیان معتاد تعلق دارد و مملو از شپش است منتقل شد.»
این منبع در ادامه شرایط جسمی احمد کریمی و هادی قائمی دیگر زندانی سیاسی زندان گنبدکاووس را وخیم توصیف کرد و گفت: «ایشان از حداقل موارد بهداشتی و درمانی در زندان محروم هستند.»
گفتنی است، خانواده احمد کریمی در تاریخ ۳۱ شهریور برای ملاقات وی از کرج به گنبدکاووس رفته‌اند و بعد از اصرار و خواهش بسیار مادر این زندانی سیاسی، اجازه چند دقیقه ملاقات را پیدا کرده‌اند. این ملاقات در حالی صورت گرفته که احمد کریمی طبق دستور مسئولان زندان همچنان ممنوع الملاقات و تلفن است.
شایان ذکر است احمد کریمی یکی از محاکمه شدگان در دادگاه‌های جمعی و نمایشی پس از انتخابات خرداد ۸۸ بود که توسط قاضی صلواتی به اعدام محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر