یکشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۹۳

اعترافهای تکان‌دهنده آخوند جنتی



3:13:54 PM 1393/7/27
آخوند جنتی
آخوند جنتی


آخوند جنتی دبیرشورای نگهبان در مصاحبه با تلویزیون شبکه 3 رژیم (25مهر) ضمن اشاره به اعدامهای بدون محاکمه و فله‌یی دهه 60 اعتراف کرد خمینی شخصاً بر اعدامها نظارت می‌کرده است.
وی با بیان خاطره‌یی از محاکمات و اعدامهای دهه60 گفت: «ما نمی‌دانستیم بعضی جاها مانده بودم از امام سؤال کردم ما چه کسانی را می‌توانیم اعدام کنیم؟ ایشون یک مثالی برای من زد، و یک مطلبی به من فرمودند، فرمودند اینجوری کار بکنید و خیلی وقتها زیر نظر ایشان کار می‌کردیم. همان موقع که ما در دادگاه انقلاب و اینها کار می‌کردیم بعضیها شک می‌کردند که این را اعدام کنیم یا نکنیم امام می‌فرمودند آن که جرمش مسلمه نباید معطلش کرد. موسولینی را وقتی قاضی آوردش پای دار تو دادگاه گفتش اسمت چیه؟ گفت فلان موسولینی. گفت ببرید اعدامش کنید ازش سؤال دوم را نکرد برای این‌که معلوم بود دیگه جرمش مسلمه... نظر امام اینجور بود همانوقت باید اعدام می‌شدند“
جنتی همچنین اذعان کرد که او و تمامی قضات شرع رژیم در دهه60 بدون هیچ‌گونه آموزشی وارد کار قضاوت شده‌اند و احکام ضدبشری اعدام را صادر کرده‌اند: ”بنا شد ما برویم قاضی شویم و ما هم صفر کیلومتر بودیم. قضاوت نخوانده بودیم ولی با انقلاب و مسائل اسلامی آشنا بودیم. بالاخره به ما گفتند که چاره‌ای نیست شما بروید این‌جا و همین جا دادگاه تشکیل شد و این مجرمین را می‌آوردند آن جا محاکمه می‌کردند“
خاطره‌گویی آخوند جنتی از محاکمات دهه شصت، ضمنا بیانگر این است که بسیاری از اعدامها و کشتارهای رژیم در این دهه، صرفاً به‌دلیل هویت سیاسی و اعتقادی اعدام شدگان صورت گرفته است.
خمینی جنایتکار و قضات شرع و هیأت مرگ او نیز در جریان قتل‌عامهای سال 67 صرفاً به‌دلیل هویت سیاسی و اعتقادی، بدون هیچ محاکمه‌ای 30هزار از رشیدترین فرزندان مردم ایران را به جوخه‌های اعدام سپردند.
جنتی خون‌آشام برای توجیه اعدامهای ضدانسانی و بدون محاکمه به یک استدلال سخیف مضحک که خمینی ملعون در دهان او گذاشته متوسل می‌شود و شیوه یک قاضی ایتالیایی را در یک محاکمه مورد استناد قرارمی‌دهد.
استدلال آخوند جنتی آن‌قدر سخیف است که یکی از کارگزاران رژیم (علی مطهری) خطاب به او می‌نویسد: ”قطع‌ نظر از این قیاس مضحک که «از قیاسش خنده آمد خلق را» اساساً مگر معیار قضاوت ما عدالت نیست؟ و آیا الگوی عمل و رفتار ما در حکومت، پیغمبر اسلام و علی علیه‌السلام هستند یا فلان قاضی ایتالیا؟ شما که همه کارهای غربیها را رد می‌کنید چطور این جا طرفدار آنها شده‌اید؟! آیا جز این است که به مذاق و روحیه شما خوش آمده است؟ و این یعنی خلل در عدالت ما. “ (خبرگزاری ایسنا26مهر93)
البته علی مطهری که این‌جا قیافه قانون‌مداری و اسلام‌پناهی می‌گیرد، به روی خود نمی‌آورد که این استدلال خود خمینی بوده و این خمینی بوده که موتور شقاوت را در وجود آخوندها و دژخیمانش روشن می‌کرده و به آنها که گاه از ارتکاب آن همه شقاوت و اعدام کم می‌آورده‌اند، مداوماً سوخت می‌رسانده است. از علی مطهری باید پرسید اگر راست می‌گوید (که نمی‌گوید) چرا این‌جا یقه جنتی را گرفته و از کنار امام جلادان، یواشکی عبور می‌کند؟!
خمینی تمام قضات و حقوقدانان را که درس حقوق خوانده بودند، از دادگستری جارو کرد و آخوندها و طلبه‌هایی را که در همان چارچوب شرعیات مورد ادعای خودش، مطلقاً درسی از قضا نخوانده بودند، از حوزه‌ها برداشت، آورد در قوه قضاییه و اسم قاضی شرع رویشان گذاشت و بعد تمام جنایتها، شکنجه‌ها و اعدامها را توسط این دژخیمان و با پوش به‌اصطلاح شرعی انجام داد و هم‌اکنون نیز همین رویه توسط ولی‌فقیه ارتجاع و آخوندهای پسمانده از خمینی اجرا می‌شود. جنتی مشخص نمی‌کند که بر اساس کدام قانون اسلامی (یا غیراسلامی) فردی را به‌محض ورود به دادگاه صرفاً به‌دلیل این‌که هویت سیاسی و عقیدتی‌اش محرز است باید اعدام کرد؟ تازه همین هویت در کدام دادگاه و در کدام روند قضایی احراز شده است؟
البته واضح است که رژیم برای انجام جنایاتی نظیر اعدام و کشتار مردم به هیچ قانونی، حتی قانون و شرع مورد ادعای خودش هم پایبند نیست هم‌اکنون نیز در برابر اعتراضات بین‌المللی در مورد احکام جنایتکارانه اعدام در محاکم رژیم و در برابر اعتراض گزارشگر ویژه حقوق‌بشر ملل متحد، آخوند صادق لاریجانی سردژخیم دستگاه قضایی رژیم تأکید کرد هر چه محکومیتهای بین‌المللی علیه نقض حقوق‌بشر توسط رژیم بیشتر شود قضات رژیم بر روی ادامه صدور احکام جنایتکارانه جری‌تر خواهند شد.
آری، بحث اعدامها و جنایات سازمان‌یافته توسط قضاییه آخوندی، خاص دهة60 نیست، در جنایت و اعدام هم‌چنان بر همان پاشنه می‌چرخد. روح پلید خمینی هم‌چنان حاکم است و رژیم هم‌چنان متزلزل و لرزان است و برای بقای خود به ارعاب و لاجرم به اعدام و زندان و شکنجه نیاز دارد؛ بقیه چیزها، مثل دادگاه و پروسه قضایی و… بهانه و فسانه است و گرنه 825 حکم اعدام که سال گذشته اجرا و رسماً اعلام شده، در کدام دادگاه و با کدام روند قضایی بوده است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر