سه‌شنبه، مهر ۱۵، ۱۳۹۳

يك روز تا مهلت اعلام شده از سوي دادگاه براي ريحانه جباري

ريحانه جباري سه شنبه, 15 مهر 1393 15:46
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 15 مهر 93: در حاليكه تنها يك روز به پايان مهلت اعلام شده توسط قضاييه حكومتي تا اجراي حكم نا عادلانه اعدام براي ريحانه جباري مانده است بازار شايعات و خبرهاي گوناگون بسيار داغ است اما بيش از هر چيز بايد سخن را از زبان مادر دردمندي شنيد كه تمام هم و غمش آزادي فرزندش ميباشد. خانم شعله پاكروان در صفحه فيس بوك خود در اين باره چنين نوشته است :
”ریحانه زنگ زد . کمی دیر . دلی تماس گرفت و گفت دیشب تا دیر وقت بیخواب و بیتاب بوده از شنیدن خبر
اعدامش که در دهانها میچرخد . همبندیان برای ریحانه تعریف کرده اند که در ملاقات و تلفن با خانواده هایشان شنیده اند که او را اعدام کرده اند . همه به این خبر احمقانه و دروغ خندیده اند . اما بعد از گذشت کمی زمان تازه شروع به صحبت در مورد دلیل پخش این شایعه کرده اند . تا دیروقت . خلاصه تحلیل زندانیان ازین قرار است :
این شایعه قطعا از سوی نهادهایی خاص تدارک دیده شده
این شایعه برای ارزیابی عکس العمل مخاطبین است
این شایعه برای ارعاب مخاطبین است
این شایعه برای قدرت نمایی چهره های پنهان و در سایه است
این شایعه برای عادت کردن ذهن مردم به شنیدن این خبر است
این شایعه برای این است که اگر دز آینده نزدیک یا دور این کار صورت بگیرد و خبر پخش شود مردم بگویند شایعه است و باور نکنند
میبینید ، این تحلیل ها نه از طرف سیاستمداران و کارشناسان ، که از سوی زنان زندانی شهرری که بیشترین شان کم سواد هستند انجام شده . به نظر عمق مسئله را نشان میدهد .
من میگویم با پخش این شایعات افراد در سایه ، به همه مقاصدشان خواهند رسید . همه نظرات زندانیان شهرری در این باره درست است .
اما......ریحانه زنگ زد . زنده است . زخم پایش در حال بهبود است . بدنش به سرعت در حال بازسازی است . امیدوارم به زودی زود شوک ناشی از انفرادی رجایی شهر هم از ذهنش پاک شود . او جوان است و توان روحی و جسمیش با من متفاوت . خدایا از توان من بکاه و به او بیفزا . او بماند حتی اگر من از میان برخیزم . آمین”
به اميد آزادي تمامي زندانيان در بند و به نتيجه رسيدن فعاليتهاي تمامي هموطنان و فعاليني كه در اين زمينه باتمام قوا در حال تلاشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر