دوشنبه، مهر ۱۴، ۱۳۹۳

کمک ارتش آزادی سوریه به مردم کوبانی

10:29:45 AM 1393/7/14
کمک ارتش آزادی سوریه به مردم کوبانی
گردانهای رزمی ارتش آزادی سوریه، برای کمک به هموطنان کرد خود، عازم شهر کوبانی شدند:
گزارشگر تلویزیون اورینت، خود را به شهر کوبانی رسانده است و گزارشی از این شهر تهیه کرده است:
ما از تاریکی هوا استفاده کرده و توانستیم در ساعتهای اولیه صبح وارد شهر عین العرب شویم. این شهر که به کوبانی مشهور است، هم‌اکنون تقریباً از سکنه خالی شده است و تاریکی آن را فراگرفته است.

درنزدیکی این شهر نبردهای سنگینی در جریان است، رزمندگان ارتش آزادی سعی دارند به هر ترتیب که شده به همرزمان کرد خود که با مشکلات نیرویی و مهمات برای مقابله با تبهکاران داعش مواجه هستند بپیوندند و خود را به این شهر برسانند.

یکی از رزمندگان: تعدادی از گردانهای رزمی نبرد با داعش را در کوبانی زیر نظر اتاق عملیات ارتش آزادی شروع کردند.

رزمندگان سوری با وارد شدن به صحنه درگیری، توانستند تبهکاران داعش را از چند نقطه در نزدیکی شهر عقب برانند.

به عقیده این رزمندگان شهر کوبانی نیز مانند دیگر مناطق سوریه است و باید از اهالی این شهردر مقابل این تبهکاران دفاع کرد. رزمندگان می‌گویند، ساکنان این شهر نیز، جزیی از مردم سوریه به‌شمار می‌آیند و نباید با دیدگاه فرقه‌یی به بحران این شهر نگاه کرد. رزمندگان وظیفه خود می‌دانند که از تمامی خاک سوریه دفاع کنند.

رزمنده سوری: هرکس که در درعا، قلمون و دیگر نقاط مبارزه می‌کند، باید این خاک را هم جزیی از سوریه بداند، کردها نیز مردم سوریه هستند، تمام آزدیخواهان و انسانهای باشرف باید از آنها دفاع کنند، ما یک زمین داریم، یک مردم هستیم، شرف و کشورمان یکی است.

رزمندگان ارتش آزادی با وجود فاصله‌ای که با این شهر دارند و امکانات کمی که می‌توانند با خود به این منطقه بیاورند، اما هموطنان کرد خود را بدون دفاع نگذاشتند و برای یاری آنها خود را به این شهر رساندند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر