شنبه، مهر ۱۹، ۱۳۹۳

افشاي عامل وزارت اطلاعات در كرمانشاه جهانشاه (جهانبخش) سيدمحمدي

سه شنبه, 26 مهر 1390 

افشاي عامل وزارت اطلاعات  در كرمانشاه جهانشاه (جهانبخش) سيدمحمدي
جهانبخش سيدمحمدي متولد سال1336 دركرمانشاه و يكي از مأموران اطلاعات و از گردانندگان ارگان جاسوسي و سركوبي خانواده ها تحت عنوان «نجات» رژيم در استان كرمانشاه است كه به آزار و اذيت خانواده هاي مجاهدين مشغول است.

مأموريت ديگر اين گماشتة وزارت بدنام آمدن به اشرف و لجن پراكني عليه مجاهدان اشرف براي زمينه سازيهاي اقدامات تروريستي است كه در هماهنگي با مركز فعاليتهاي تروريستي رژيم در بغداد (سفارت) انجام مي شود و تحت كنترل پاسدار تروريست، حسن دانايي فرد است.
يكي ديگر از مأموريتهاي اين مزدور، شركت در نمايشهاي اطلاعاتي در تلويزيون آخوندهاست تا با دست كشيدن به ريش و عمامة ولي فقيه ارتجاع و با لجن پراكني عليه ساكنان بيدفاع اشرف، با وارونه گويي تلاش مي كند تا جاي  جلاد و قرباني را عوض نموده و قرباني را مقصّر جلوه بدهد! كه نمونه اخير آن تحت عنوان «پاياني برپايان» مي باشد كه در سالگرد عمليات كبير فروغ جاويدان در مرداد ماه امسال شروع شده و كماكان ادامه دارد. واقعيت اين است كه حماسه پايداري مجاهدين پاكباز اشرف از يك سو و گسترش استقبال جوانان در داخل كشور به مجاهدين از سوي ديگر، وحشت ولي فقيه طلسم شكسته را برانگيخته تا علاوه بر بسيج كليه ارگانهاي سركوب و جنايت خود عليه مجاهدين و اشرف، به يك جنگ رواني كثيف نيز روي آورد.
ليست دست اندركاران تهية اين نمايش تلويزيوني بيانگر ماهيت و اهداف آن است. تركيبي از وزارت اطلاعات تا شعبات پوششي آن و تا ارگانهاي صدور تروريسم كه وحشت آخوندها از مجاهدين و اشرف را نشان مي دهد.
 http://www.iran-efshagari.com/index.php/2014-05-16-00-56-17/item/3495-catrin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر